با نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس آشنا شویم

به گزارش مجله نماشو، نمایشگاه های مختلفی سالانه گردشگران و متخصصین را به سمت خود میکشد، یکی از مهمترین این نمایشگاه ها، نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس است که هر سال برگزار میشود، در ادامه بیشتر در خصوص این رویداد برایتان خواهیم گفت.

با نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس آشنا شویم

ماهیت نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس یک بازار معرفی و فروش محصولات حوزه چاپ و بسته بندی است. افرادی که در زمینه چاپ و بسته بندی و پردازش مواد به صورت حرفه ای کار می کنند، یک موقعیت عالی برای آشنایی با امکانات جدید، سهولت بخش و افزایش دهنده راندمان و سود است. همچنین فراوری کنندگانی که در این حوزه کار می کنند می توانند محصولات خود را معرفی کنند و به این ترتیب رونق در فضای چاپ و بسته بندی ایجاد خوهد شد. زمان برگزاری این نمایشگاه پنجم تا هشتم آذرماه امسال است. نکات مهم برای شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس را در اینجا مشاهده کنید.

چه محصولاتی در نمایشگاه به نمایش گذاشته می شوند؟

فراوریکنندگان و کارکنان در زمینه خدمات چاپ و بسته بندی، در نمایشگاه با مواد اولیه و مصرفی، پلاستیکی، مواد چاپ، تجهیزات پردازش، تجهیزات بسته بندی، دستگاه های کدنویسی، وسایل حمل و نقل، انواع بسته بندی های چاپ شده و تجهزات مربوط به لوگو و برچسب زدن، و به طور کلی ماشین آلات و ابزارهای جدید چاپ و بسته بندی آشنا می شوند یا محصولات خود را به نمایش می گذارند. اطلاعات مفید در خصوص نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس برای همگان جالب میباشد.

پتانسیل های نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

این نمایشگاه حاصل ادغام دو نمایشگاه یعنی EMBALLAGE با MANUTENTION است تا هدف ایجاد یک نمایشگاه کامل و جامع محقق گردد. نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس، مثل یک مرکز و مرجع عمل می نماید که هر دوسال یک بار، جمعیتی بالغ بر صد هزار نفر از افراد حرفه ای صنعت چاپ و بسته بندی، در آن گردهم می آیند و به تعامل با یکدیگر و تبادل اطلاعات، ابداعات و تازه های این صنعت می پردازند. نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس یک فرصت عالی و فوق العاده برای آشنایی با نوآوری ها برای اهالی این حرفه است.

وقایع نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس

در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس نوآوری هایی به نمایش در می آیند و معرفی می شوند که در حوزه حرفه ای کاربردی و مفید باشند.

تعدادی بالغ بر هزار و پانصد غرفه که شامل فراوریکنندگان و تأمین کنندگان و مانند آن در این حوزه می گردد، در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس محصولات و روش های ابداعی و نوآورانه خود را به همکارانشان در این زمینه ارائه می کنند. بخش های مختلف نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس را در این مقاله بخوانید.

نوآوری هایی که در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس به نمایش گذاشته شده و معرفی می گردد، همراه با آینده نگری و دوراندیشی است. به طوری که افراد حرفه ای در صنعت چاپ و بسته بندی می توانند در مدت محدود برگزاری این نمایشگاه افق دیدی واقع گرایانه نسبت به آینده بازار و صنعت چاپ و بسته بندی بیابند.

اتفاق دیگری که در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس رخ می دهد، بده و بستان اطلاعاتی میان حرفه ای ها و اهالی صنعت چاپ و بسته بندی است. شرح بیشتر این که نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس صرفاً یک بازار عظیم جهت فروش محصولات نخواهد بود. ماهیت نمایشگاه اساساً مبتنی بر رونق بخشی به حوزه ای خاص است. بخشی از این رونق بخشی، معرفی و فروش محصولات تازه است و بخشی دیگر می تواند شامل تبیین تئوری های کار، سخن گفتن از افکار و ایده های تازه، گزارشاتی از عملکرد افراد در فضای حرفه ای و روشن نمودن افق های آینده حرفه و صنعت باشد؛ بنابراین همایش ها و جلساتی با موضوعات از پیش معین شده تشکیل می گردد که نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس را غنای بیشتری می بخشد.

چه کسانی از نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس دیدن می کنند؟

تعداد قابل توجهی از افراد فعال و حرفه ای در زمینه چاپ و بسته بندی، که سی درصد از این تعداد را کاربران صنعتی و چهل و هشت درصد را فراوریکنندگان تجهیزات و ماشین الات تشکیل می دهند و ده درصد نیز فراوری کنندگان وسایل جا به جایی و حمل و نقل هستند، غرفه داران و بازدید کنندگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس را تشکیل می دهند.

بیشتر بازدید کنندگان از کشورهایی نظیر بلژیک، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، الجزایر، انگلستان، هلند، سوییس و تونس راهی نمایشگاه می شوند. هم چنین نکته حائز اهمیت در این بخش، حضور یافتن دوازده هیئت رسمی از کشورهای لهستان، روسیه، تونس، مراکش، آلمان، ترکیه، ژاپن و افریقای جنوبی در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس است.

در این جمعیت، غرفه داران در غرفه های تفکیک شده به فعالیت می پردازند:

شانزده درصد از غرفه ها را غرفه های بین المللی و فرانسوی تشکیل می دهند. سیزده درصد به ارائه و معرفی ماشین آلات کشاورزی و مواد غذایی اختصاص دارند. ماشین آلات جابه جایی، بسته بندی مواد غذایی و بسته بندی محصولات بهداشتی و زیبایی هر یک نه درصد از غرفه ها را به خود اختصاص می دهند. مواد مایع مثل نوشیدنی ها و غیره، ماشین آلات چند صنعتی و مواد اولیه و خام هر یک شش درصد از غرفه ها را از آن خود می کنند و باقی موارد مثل ماشین آلات ثانویه بسته بندی، بسته بندی چاپی، ماشین آلات چند منظوره و دستگاه های کدنویسی و یا علامت گذاری درصد پایین تری از غرفه ها را به خود اختصاص می دهند.

انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3218

به "با نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاریس آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید