اطلاعیه سفارت ایران خطاب به ایرانیان مقیم عمان درباره کرونا

به گزارش مجله نماشو، تهران (پانا) - سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان در اطلاعیه ای خطاب به ایرانیان مقیم این کشور تاکید نمود به ایرانیان عزیز مقیم سلطنت عمان توصیه می گردد حتما واکسن، تزریق نمایند. در صورتی که برای یافتن واکسن، با مسئله ای روبرو شدند، مراتب را به بخش کنسولی سفارت اعلام تا پیگیری لازم بعمل آید.

اطلاعیه سفارت ایران خطاب به ایرانیان مقیم عمان درباره کرونا

با تور عمان ارزان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

متن این اطلاعیه به توضیح زیر است:

باسمه تعالی

با توجه به استمرار شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضمن تسلیت درگذشت سه نفر از هموطنان ایرانی مقیم سلطنت عمان و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، توجه ایرانیان عزیز را به موارد ذیل جلب می کنیم:

1) به ایرانیان عزیز مقیم سلطنت عمان توصیه می گردد حتما واکسن، تزریق نمایند. در صورتی که برای یافتن واکسن، با مسئله ای روبرو شدند، مراتب را به بخش کنسولی سفارت اعلام تا پیگیری لازم بعمل آید.

2) ضمن تشکر از مسئولین و دست اندرکاران بخش بهداشت و درمان عمان و با نظر داشت ضوابط و پروتکل های درمانی این کشور، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط، همچنان کوشش می نماید از همه ظرفیت های موجود اعم از مراکز درمانی دولتی و خصوصی عمان و پزشکان محترم ایرانی، برای حفظ سلامتی و ارائه خدمات شایسته به هموطنان عزیز، بهره گیری کند.

3) از هموطنان گرامی درخواست می گردد چنانچه از بستری شدن ایرانیان مقیم بدلیل کرونا در مراکز درمانی عمان اطلاع دارند، مراتب را سریعا به بخش کنسولی سفارت اعلام نمایند.

4) با توجه به اِعمال محدودیت های نو از سوی سلطنت عمان و به منظور تسهیل بازگشت هموطنان به ایران درصورت ضرورت، این سفارت همچنان جهت اخذ مجوز لازم برای انجام پرواز مستقیم از عمان به ایران، اقدام می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1779

به "اطلاعیه سفارت ایران خطاب به ایرانیان مقیم عمان درباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه سفارت ایران خطاب به ایرانیان مقیم عمان درباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید