اعتبار 1.2 میلیاردی طرح های پژوهشی در گیلان، 2طرح پژوهشی ارائه شد

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، کیوان محمدی عصر یکشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با محوریت آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار گردید، اظهارکرد: یک درصد از اعتبارات هزینه ای به فعالیت های پژوهشی اختصاص پیدا می نماید.

اعتبار 1.2 میلیاردی طرح های پژوهشی در گیلان، 2طرح پژوهشی ارائه شد

محمدی گفت: در سال 97 حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان بودجه برای برنامه های پژوهشی در گیلان تخصیص یافته که با این اعتبار اندک نمی توان در حوزه فعالیت های پژوهشی اقدام چشمگیری انجام داد.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار دو طرح در حوزه اشتغال پایدار و آب و محیط زیست در استان گیلان ارائه شده است، اضافه کرد: 59 طرح در قالب اشتغال پایدار و 58 طرح نیز در قالب آب و محیط زیست است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان همچنین بیان نمود: در سال گذشته 66 طرح پژوهشی در استان گیلان با اعتبارات اختصاص یافته به نتایج مطلوب دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه طرح پژوهشی گیلان در دو بخش تخصصی در نظر گرفته می گردد، توضیح داد: یکی از قالب های در نظر گرفته شده برای فعالیت های پژوهشی در زمینه اشتغال پایدار است.

محمدی با اشاره به اینکه آب و محیط زیست یکی دیگر از قالب های پژوهشی در نظر گرفته شده برای گیلان است، ادامه داد: 8 گروه داوری در مورد طرح های پژوهشی گیلان تصمیم گیری می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2809

به "اعتبار 1.2 میلیاردی طرح های پژوهشی در گیلان، 2طرح پژوهشی ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار 1.2 میلیاردی طرح های پژوهشی در گیلان، 2طرح پژوهشی ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید