اعتماد به نفس تیم ضربه خورده است، در فاز هجومی فلج شده ایم

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، علیرضا مرزبان شامگاه پنج شنبه پس از شکست تیمش در برابر پدیده مشهد در نشست خبری انتها بازی اظهار کرد: در نیمه اول چند فرصت داشتیم و استفاده نکردیم ولی در نیمه دوم با مرور زمان تیم بی خطری شدیم. متاسفانه بخش هجومی تیم ما کاملا فلج شده است و حتی یک حمله خوب هم پایه گذاری نکردیم.

اعتماد به نفس تیم ضربه خورده است، در فاز هجومی فلج شده ایم

وی اضافه نمود: کاملا معین است که اعتماد به نفس تیم ما ضربه کاری خورده است چون در چند بازی خوب نتیجه نگرفته ایم. آنقدر کناره های تیم ما ضعیف بود که باید اعتراف کنم که حریف در این بازی اصلا آزار ندید.

مرزبان با اشاره به اینکه با وجود شکست های متعدد نباید بر طبل شکست برای تیم خود بزنیم، توضیح داد: تیم هایی که بالای سر ما هستند قطعا در این صندلی نمی مانند ولی جابه جایی فراوانی داریم ولی ما باید با شجاعت بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متاسفانه برخی بازیکنان کار خود را بلد نیستند، تاکید نمود: اگر موسی کولی بالی را جلو بگذاریم که بخواهد سر بزند کافی نیست، چراکه باید پا به توپ حرکت کنیم و موقعیت ایجاد کنیم. تا زمانی که پدیده گل زد ما بهتر بودیم. میلاد چند دقیقه در زمین بود و چند پاس خوب داد و نشان داد کیفیت بالایی دارد.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته دهم لیگ برتر باشگاه های فوتبال ایران عصر امروز تیم های نفت مسجدسلیمان و پدیده مشهد در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی تیم پدیده به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2758

به "اعتماد به نفس تیم ضربه خورده است، در فاز هجومی فلج شده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتماد به نفس تیم ضربه خورده است، در فاز هجومی فلج شده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید