امضای تفاهم نامه مشترک بشر دوستانه سه نهاد بین المللی

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، در حاشیه اجلاس کمیته بین المللی المپیک (IOC) در توکیو، روسای فدراسیون های تنیس روی میز، تکواندو و IOC در جلسه ای برای ارتقای فعالیت های بشر دوستانه و صلح و توسعه به جمعبندی لازم رسیدند.

امضای تفاهم نامه مشترک بشر دوستانه سه نهاد بین المللی

این توافقنامه بین چانگ وون چو رئیس فدراسیون دنیای تکواندو، توماس وایکرت رئیس فدراسیون دنیای تنیس روی میز و توماس باخ رئیس IOC تنظیم و امضا شد که بر اساس آن مقرر شد فعالیت ها در سه زمینه پیگیری گردد.

ارتقای ورزش به عنوان وسیله ای قدرتمند در جهت صلح، توسعه اجتماعی و ادغام جمعیت های آسیب پذیر، اعزام نیروهای متخصص برای توسعه و فعالیت های صلح، بویژه در آموزشگاه تکواندو در اردوگاه پناهندگان اردن و به طور بالقوه سایر نقاط در سراسر دنیا و تبادل و به اشتراک گذاری تخصص، دانش، اطلاعات و نشریات در راستای تحقق اهداف ترسیم شده.

در سرانجام این جلسه رئیس فدراسیون دنیای تکواندو گفت: این توافقنامه یک نمونه دیگر از تعهد دنیای تکواندو برای یاری به آینده ای صلح آمیز است. همانطور که همه ما می دانیم، ورزش ابزاری بسیار قدرتمند برای تحقق اهداف و رسیدن مردم و ایجاد یک تفاوت واقعی در زندگی کسانی که بیشتر به آن احتیاج دارند.

چو ادامه داد: این شبکه تازه ایجاد شده تنها به درک ما از احتیاجهای بسیاری یاری می نماید و در عین حال سه سازمان را هم به هم نزدیک می سازد. اغلب شما باید درک کنید که بعضی چیزها مهمتر است و از آنجمله باید بگویم صلح مهمتر و با ارزش تر از قهرمانی و پیروزی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4874

به "امضای تفاهم نامه مشترک بشر دوستانه سه نهاد بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه مشترک بشر دوستانه سه نهاد بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید