امیر سرتیپ نصیر زاده:نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان شکن به هر گونه ماجرا جویی دشمنان هستند

به گزارش مجله نماشو، فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان شکن به هر گونه ماجرا جویی دشمنان در تمام مرزهای کشور هستند.

امیر سرتیپ نصیر زاده:نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان شکن به هر گونه ماجرا جویی دشمنان هستند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان افسری وردی سال 95 دانشگاه هوایی شهید ستاری با تبریک شروع هفته وحدت گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سایه رهنمود های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)، نیروهای مسلح کشور با وحدت و انسجام آماده حراست از تمامیت ارضی ایران عزیز هستند و خواب راحت را از چشم بد خواستار نظام جمهوری اسلامی ایران ربوده اند.

وی با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با هر تهدیدی گفت: نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان شکن به هر گونه ماجرا جویی دشمنان در تمام مرزهای کشور هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانشجویان گفت: دانشجویان از جمله بهترین افراد جامعه هستند پس قدر خود را بدانید و از فرصت ها بهره ببرید.

امیر سرتیپ نصیر زاده با تاکید بر ضروریت شناخت تهدیدات جدید و آینده گفت: تامین امنیت و باز دارندگی با درست کار کردن، نوآوری، درست فکر کردن ، کسب دانش و پرهیز از روزمرگی به دست می آید.

وی یادآور شد: همیشه مفید و اثر گذار بودن و باور به حق داشتن را مد نظر قرار دهید و با دلسوزی و انگیزه برای رسیدن به شرایط بهتر کوشش کنید.

در انتها این مراسم از اساتید، فرماندهان و دانشجویان برتر دانشگاه هوایی شهید ستاری تجلیل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3463

به "امیر سرتیپ نصیر زاده:نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان شکن به هر گونه ماجرا جویی دشمنان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر سرتیپ نصیر زاده:نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان شکن به هر گونه ماجرا جویی دشمنان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید