انتشار جزئیاتی تازه از مرگبارترین تیراندازی کانادا

به گزارش مجله نماشو، تیراندازی مرگبار هفته گذشته کانادا که 13 ساعت به طول انجامید 22 کشته بر جای گذاشت که در این میان یک افسر پلیس نیز به قتل رسید.

انتشار جزئیاتی تازه از مرگبارترین تیراندازی کانادا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، تیراندازی مرگبار اخیر در استان نوا اسکوشیا، کانادا، 22 کشته برجای گذاشت. در جدیدترین جزئیات این تیراندازی خونین، پلیس این کشور کانادا گفت 9 نفر از این 22 نفر در آتش سوزی خانه هایشان به دست فرد تیرانداز کشته شدند. این فرد با نام گابریل وورتمن لباس پلیس پوشیده و ماشین پلیس سلطنتی کانادا را نیز داشت.

پلیس سلطنتی کانادا همچنین گفت این فرد 51 ساله به حیوانات خانگی هم رحم نکرده و آن ها را نیز به قتل رسانده است. این تیراندازی 13 ساعت به طول انجامید که در آخر عامل آن با شلیک گلوله پلیس کشته شد.

پلیس گفت بیش از 400 شاهد این ماجرا شناسایی و با همه آن ها مصاحبه انجام شد تا انگیزه این تیراندازی معین شود.

این فرد پس از آنکه از حضور پلیس در منطقه ای روستایی از کانادا باخبر شد از آنجا فرار کرد و پس از پنهان شدن برای یک شب در منطقه ای صنعتی، فردای آن روز به کشتار خود ادامه داد.

به گفته پلیس این فرد هفته گذشته پس از حمله به نامزدش، که پیروز شده از دست او فرار کند و شاهد اصلی این ماجرا است، شروع به تیر اندازی کرده است.

پلیس به تحقیقات خود برای معین شدن انگیزه این حادثه و چگونگی بدست آوردن اسلحه ادامه می دهد.

یک افسر پلیس به خبرنگاران گفت: با آنکه این فرد کشته شد و هرگز پای محاکمه نخواهد رفت ما به تحقیقات خود با استاندارد های معمول ادامه می دهیم.

یک افسر پلیس، یک پرستار و یک معلم از جمله قربانیان این تیراندازی بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1978

به "انتشار جزئیاتی تازه از مرگبارترین تیراندازی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار جزئیاتی تازه از مرگبارترین تیراندازی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید