انتقاد حزب الله از تبعیض نژادی در آمریکا

به گزارش مجله نماشو، فراکسیون حزب الله در مجلس لبنان گفت: خشونت علیه شهروندان آمریکایی نشان می دهد ادعای آزادی بیان و دموکراسی در این کشور دروغ است.

انتقاد حزب الله از تبعیض نژادی در آمریکا

به گزارش ، فراکسیون حزب الله در مجلس لبنان گفت: خشونت علیه شهروندان آمریکایی نشان می دهد ادعای آزادی بیان و دموکراسی در این کشور دروغ است.

بر این اساس، فراکسیون مقاومت و وفاداری (فراکسیون حزب الله) در مجلس لبنان در بیانیه ای، نژادپرستی و تشدید خشونت ها علیه شهروندان آمریکایی، به ویژه آفریقایی تبار ها را محکوم کرد.

در ادامه این بیانیه با انتقاد از تصمیم های عجولانه مقامات آمریکایی مبنی بر تشدید خشونت علیه مردم آمریکا تاکید شده است: ادعا های دروغین حقوق بشر و دموکراسی آمریکا با دیگر بر ملا شده است.

در پی قتل فجیع جورج فلوید به دست پلیس شهر مینیاپولیس، اعتراضات گسترده ای در ایالت های آمریکا شروع شد. انتها نژادپرستی نهادینه شده در آمریکا از جمله مهمترین مطالبات معترضین در آمریکاست.

با گذشت حدود 10 روز از قتل جورج فلوید به دست پلیس شهر مینیاپولیس، تمامی ایالت های این کشور صحنه اعتراضات سراسری به رفتارهای نژادپرستانه پلیس است. حتی موج این اعتراضات به بعضی کشورهای دیگر از جمله آلمان، کانادا، یونان، آرژانتین و ... نیز رسیده است.

پلیس برای سرکوب معترضان به روش های غیراخلاقی و غیرانسانی مختلفی همچون زیر دریافت افراد با ماشین و تیراندازی مستقیم روی آورده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1114

به "انتقاد حزب الله از تبعیض نژادی در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد حزب الله از تبعیض نژادی در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید