بازداشت 4 متهم به همکاری با داعش در ایتالیا، شناسایی 42 حساب بانکی

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، پلیس ایتالیا از بازداشت 4 فرد مظنون به همکاری با تروریست های داعش در اروپا و خاورمیانه اطلاع داد.

بازداشت 4 متهم به همکاری با داعش در ایتالیا، شناسایی 42 حساب بانکی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

بر اساس این گزارش، پلیس ایتالیا خاطرنشان کرد که این 4 متهم در مجموع، رقمی بیش از 30 هزار یورو را به وسیله یک شرکت صرافی در شهر آندریا واقع در جنوب شرقی این کشور به حساب 42 فرد مرتبط با گروهک داعش در کشورهای صربستان، آلمان، ترکیه، اردن و روسیه ارسال نموده اند.

به گزارش رویترز، اما در ادامه تحقیقات پلیس، تعیین شده که 42 فرد دریافت کننده این مبلغ، تا به امروز رقمی بیش از یک میلیون یورو از حساب افراد مختلف دریافت نموده اند.

بعلاوه گفته می گردد چهار متهم این پرونده، چند روز پیش از حادثه حمله به یک کلیسا در جنوب روسیه که منجر به کشته شدن پنج زن شد، مبلغ 5 هزار یورو به گروهی از متهمین به همکاری با داعش در روسیه منتقل نموده اند.

احتمال می رود بازداشت این چهار فرد و آنالیز تراکنش های بانکی آنها، پرده از راز کشف چند شبکه تأمین اقتصادی تروریسم مرتبط به داعش در کشورهای مختلف بردارد.

هنوز جزئیات بیشتری از این پرونده منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2368

به "بازداشت 4 متهم به همکاری با داعش در ایتالیا، شناسایی 42 حساب بانکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت 4 متهم به همکاری با داعش در ایتالیا، شناسایی 42 حساب بانکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید