بام یک هتل در سوئیس قسمتی از پیست اسکی می گردد !

به گزارش مجله نماشو، پیست اسکی روی بام هتل در سوئیس تنها مختص فیلم های جیمز باند بوده، ولی زمانی که هتل اودیمارس پیگوت درب خود را به روی مهمانان در سوئیس بگشاید، همه چیز عوض خواهد شد!

بام یک هتل در سوئیس قسمتی از پیست اسکی می گردد !

مهمانان این هتل در سوئیس (که در سال 2020 شروع به کار خواهد نمود) قادر خواهند بود تا بام این هتل را از بالا تا پایین اسکی نمایند البته بدون خطرهایی که جان جیمز باند را تهدید می نماید.

مسئولیت این طراحی بلندپروازانه برای پیست اسکی بر عهده گروه معماری با نام مستعار بیگ بوده است. در این طراحی سعی شده تا ساختمان هتل به صورت یکپارچه با محیط برفی والی دی ژوکس در غرب سوئیس ترکیب گردد. نام آن از نام ساعت ساز معروف سوییسی اودیمارس پیگوت گرفته شده است. بعلاوه در همسایگی این هتل یک موزه ساعت دایر خواهد شد که طراحی آن نیز بر عهده گروه بیگ بوده است.

دنیل ساندین، یکی از سهامداران گروه بیگ در مصاحبه با سی.ان.ان گفته است: بام چندمنظوره این هتل نمادی از ارتباط است. مهمترین هدف ما از این طراحی ایجاد ارتباط میان افراد محلی این منطقه و مهمانان و بعلاوه تلفیق فضای داخلی و خارجی هتل با یکدیگر بوده است. زمانی که برای نخستین بار ایده ساخت این هتل بدون تغییر دادن شیب و پستی بلندی های محیط به ذهنمان رسید، واقعا برای اجرای آن هیجان زده بودیم. پس از آن بود که تصمیم گرفتیم در طراحی بام هتل، از شیب این منطقه استفاده کنیم.

در بخش داخلی هتل در کنار اتاق های مجلل، دو رستوران، یک بار، یک اسپا و یک اتاق کنفرانس ساخته خواهد شد. به طور کلی به نظر می رسد که در طراحی این هتل سعی شده تا فضای داخلی آن بیشتر شبیه به یک مهمان خانه لوکس باشد تا یک هتل سنتی.

چطور می توان روی بام این هتل اسکی کرد؟ تمامی اتاق های هتل به وسیله یک کریدور شیبدار به یکدیگر متصل شده اند. در فصل زمستان همراه با بارش برف در این منطقه، مهمانان می توانند مستقیما از اتاق خود وارد کریدور شده و به سمت بام هتل حرکت نمایند. در این بخش فضایی برای عوض کردن لباس و نصب تجهیزات اسکی در نظر گرفته شده است. در نهایت پس از تحویل گرفتن تجهیزات و لباس های مناسب، مهمانان می توانند از بام هتل به سمت پایین اسکی نمایند و در سرانجام مسیر وارد مسیر طبیعی اسکی شوند. اسکی کردن مستقیما از اتاق به طبیعت! واقعا لذتبخش خواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5185

به "بام یک هتل در سوئیس قسمتی از پیست اسکی می گردد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بام یک هتل در سوئیس قسمتی از پیست اسکی می گردد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید