برانکو: حق دارند از پرسپولیس بترسند

به گزارش مجله نماشو، من به تیم های همگروه مان حق می دهم که از پرسپولیس بترسند. ما واقعاً به داشتن چنین تیمی افتخار می کنیم و کوشش می کنیم بهترین بازی ها را در جام هایی که در آن هستیم، به نمایش بگذاریم.

برانکو: حق دارند از پرسپولیس بترسند

همه از استقلال و قرار دریافتش در گروه مرگ می گویند اما سرمربی پرسپولیس معتقد است که تیم او هم شرایط بهتر و راحت تری ندارد. با این حال مثل همیشه امیدوارانه به استقبال فصل جدید لیگ قهرمانان رفته است. اگر چه به قرعه کشی اعتراض دارد: نحوه قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا برایم عجیب است زیرا در برخی از گروه ها فقط دو تیم که تازه به این رقابت ها آمده اند، دیده می شوند و این باعث می گردد نحوه توزیع تیم ها و نوع قرعه کشی برایم عجیب باشد. به هر حال این رخ داده و ما هم در گروه بسیار دشواری قرار گرفته ایم اما از هیچ چیزی نمی ترسیم. ما از همین حالا منتظر شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هستیم و مطمئن باشید که شجاعانه وارد این مسابقات خواهیم شد. اهداف بزرگی داریم که برای رسیدن به آنها با آمادگی کامل وارد دور جدید رقابت ها خواهیم شد.

چنین گروه سختی را برای تیم تان و حتی استقلال پیش بینی می کردید؟

طبیعی است که وقتی شما وارد یک تورنمنت بزرگ می شوید، باید آمادگی قرار دریافت مقابل هر حریفی را داشته باشید، مخصوصاً اگر می خواهید قهرمان شوید. هر دو گروه راحت به نظر نمی رسد و پرسپولیس و استقلال شرایط سختی خواهند داشت. البته ما از هیچ تیمی نمی ترسیم و مطمئن باشید که شجاعانه وارد این مسابقات خواهیم شد. خوشحالیم که بار دیگر وارد لیگ قهرمانان آسیا می شویم و بی صبرانه منتظر رویارویی با حریفان خود هستیم.

همه جا صحبت از قرار دریافت استقلال در گروه مرگ است، شما هم چنین نظری دارید؟

بله، استقلال در گروه خیلی سختی قرار گرفته اما نظر من این است که هر دو گروه یکسان است. بطور کلی شما در لیگ قهرمانان هیچ بازی راحتی نخواهید داشت و باید آن قدر خوب باشید که آمادگی مقابله با هر تیمی را داشته باشید.

در حال حاضر همه نگاه ها به تیم شما تغییر نموده و طرفداران و کارشناسان پرسپولیس را به چشم یک مدعی جدی برای قهرمانی آسیا می بینند. این نگاه چه تاثیری بر پرسپولیس می گذارد؟

من نمی دانم چرا الان از ما انتظار قهرمانی آسیا می رود؟ در حالی که من وقتی راهنمایی پرسپولیس را به عهده گرفتم از اهداف بزرگ تیم صحبت نموده بودم. همیشه گفته ام و تکرار می کنم که ما اینجا هستیم تا قهرمانی های متعددی کسب کنیم. فصل پیش وقتی برای خودمان هدف قهرمانی در آسیا را در نظر گرفتیم، واکنش ها از بیرون به شکلی بود که انگار کسی باور نمی کرد بتوانیم راهی فینال شویم اما این اتفاق رخ داد و ما فاصله خیلی کمی با جام داشتیم. قطعاً این فصل هم همین هدف را دنبال خواهیم کرد و می دانیم که برای رسیدن به آن احتیاج به کوشش زیادی است.

با شرایطی که پرسپولیس دارد حتماً مربیان السد و الاهلی از همگروهی با پرسپولیس ناراحت هستند!

بله، همین طور است و من به آنها حق می دهم که از پرسپولیس بترسند. ما واقعاً به داشتن چنین تیمی افتخار می کنیم و کوشش می کنیم بهترین بازی ها را در جام هایی که در آن هستیم، به نمایش بگذاریم.

با توجه به اهداف بزرگی که پیش ِرو دارید قطعاً برای نیم فصل هم تیم تان را تقویت خواهید کرد. این طور نیست؟

صد درصد همین طور است. یکی از وظایف مهم ما این است که نیم فصل به بهترین شکل تیم مان را تقویت کنیم.

یکشنبه باید مقابل تیمی به میدان بروید که در هفته های اخیر پیشرفت خیره کننده ای داشته و خودش را به جمع مدعیان رسانده است. آماده این بازی هستید؟

بله، در این فصل ما 4 بازی خیلی سخت خواهیم داشت. استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و پدیده. طبیعی است که مقابل تراکتورسازی که یکی از مدعیان قهرمانی است بازی فوق العاده سختی داشته باشیم. بازی ای که هیجان بسیار زیادی خواهد داشت از این جهت که آنها آن قدر خوب شده اند که بازی هفته قبل شان مقابل سپیدرود استادیوم تبریز پر شد. خیلی خوشحالم که استادیوم آزادی را یک بار دیگر پر خواهیم دید و از هر نظر برای این بازی آماده ایم.

قطعا از اینکه تراکتورسازی در این بازی دو بازیکن خارجی خود یعنی استوکس و اروین را در اختیار ندارد، استقبال می کنید.

تراکتورسازی تیم پرمهره و قدرتمندی است که چند ملی پوش هم دارد. همان طور که گفتم این مسابقه یکی از دیدارهای سخت این فصل ما به حساب می آید.

2 - 670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2916

به "برانکو: حق دارند از پرسپولیس بترسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: حق دارند از پرسپولیس بترسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید