بهترین تفریحات بالی و کارهایی که می توانید در این جزیره زیبا انجام دهید

به گزارش مجله نماشو، بالی یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری جهان است. تنوع جاذبه ها و تفریحات بالی باعث شده که مورد توجه گردشگران سراسر جهان قرار بگیرد.

بهترین تفریحات بالی و کارهایی که می توانید در این جزیره زیبا انجام دهید

امواج خروشان و بی تاب، جنگل های بارانی مسحورکننده، قله های آتشفشانی مقدس، مزارع پلکانی برنج با رنگ سبز خیره کننده و سنت های رنگارنگ و مجذوب کننده و حال و هوای خاصی که در بالی حاکم است همگی دست به دست هم داده تا این جزیره زیبا یکی از برترین و محبوب ترین مقصدهای گردشگری جهان باشد. همه این تجربه های بی نظیر به اضافه هزاران تجربه خاص و متفاوت دیگر، در جزیره زیبای بالی چشم انتظار شما است.

در ادامه این مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا با ده تفریح و تفریح مجذوب کنندهی آشنا شوید که می توانید در تور بالی تجربه کنید. تجربه هایی که الهام بخش هزاران ایده تازه برای لذت بردن از این جزیره رویایی در اندونزی است.

صعود از یک کوه آتش فشانی در طلوع آفتاب

بالی میزبان تعداد زیادی قله آتش فشانی شگفت انگیز است که ارتفاع بسیاری از آن ها به 3000 متر از سطح دریا هم می رسد. چه تجربه ای مجذوب کننده تر و هیجان انگیزتر از این است که در طول شب کوه پیمایی خود را ادامه دهید تا طلوع آفتاب را از بالای قله کوه به تماشا بنشینید. این تجربه هم برای جسم و هم برای روح شما، تجربه ای شادی بخش و پرانرژی است. برای امتحان کردن آن در بالی می توانید از تورهای همراه با راهنما یاری بگیرید. نباید فراموش کنید که بوت های کوه نوردی خود را همراه ببرید.

دنبال کردن آبشارها

چه کسی دوست ندارد که در جنگل های بارانی در پی آبشارهای زیبا بگردد و در استخرهای طبیعی ایجاد شده در پایین آبشارها، آب تنی کند؟ در جنگل های استوایی شمال و مرکز بالی، مناطقی رویایی و سحرانگیز وجود دارد که منتظر شما است تا آن ها را کشف کنید و زیر پا بگذارید. در بالی می توانید مجذوب کننده ترین جنبه های طبیعت تایلند را از نزدیک ببیند. در این جنگل ها چشمه های آب شیرین هم وجود دارد.

معبد تیرتا امپول

اهالی بالی اعتقاد دارند که آبی که در معبد تیرتا امپول جریان دارد، دارای خواص شفابخش است و روح و جسم آن ها را پاک می نماید. گردشگران نیز ممکن است چنین باوری داشته باشند یا اصلا به آن اعتقادی نداشته باشند؛ ولی آب تنی کردن در این چشمه در محیط آرام و زیبای معبد، تجربه ای است که در سفر به بالی نباید از دست بدهید.

گشت و گذار در جنگل ها

در اطراف اوبود در ارتفاعات و نواحی کم ارتفاع فرصت های فراوانی برای گشت وگذار در جنگل ها وجود دارد. به سمت شمال بروید و در منطقه ای به نام موندوک به گشت وگذار بپردازید. آنجا دو دریاچه در نزدیکی هم وجود دارد که تامبلینگان و بویان نام دارند. مسیرهای مجذوب کننده این منطقه از جنگل هایی قدیمی می گذرد و میزبان درختان بسیار بزرگ و پرنده های عجیب و خاص است. در خصوص گم شدن در این جنگل ها نگران نباشید. یک راهنما شما را همراهی خواهد نمود و مسیرها و تماشای های اطراف را نشان تان خواهد داد.

مزارع پلکانی برنج تگالانگ

تگالانگ چشم اندازهایی بی نظیر و زیبا از مزارع پلکانی برنج دارد که با وجود درختان نخلی که آن ها را احاطه نموده و گیاهان و گل های زیبای استوایی، تصاویری خیره کننده دارد که مناسب کارت پستال است. البته زیبایی خیره کننده و خاص این این منطقه فقط به خاطر طبیعت آن نیست. اینجا جایی برای گردهمایی های فرهنگی است و برترین فرصت برای اینکه با فرهنگ اصیل بالی از نزدیک آشنا شوید. گردشگران از سراسر جهان برای تماشا این زیبایی های طبیعی و آشنایی با سنت های فرهنگی به این منطقه سر می زنند.

گردشگران می توانند گشتی در روستاهای نزدیک این منطقه بزنند تا داستان های مجذوب کنندهی از زبان اهالی در خصوص سبک زندگی و تاریخچه بالی بشنوند. در اینجا با نوع زندگی و نوع نگاه مردمانی آشنا می شوید که این مزارع پلکانی برنج را با شیوه ای که پدران شان دنبال می نموده، در این مکان ساخته اند.

تماشای پایکوبی های سنتی بالی در اوبود

پایکوبی سنتی بالی، قدمتی طولانی دارد و یکی از مهم ترین جنبه های فرهنگ بومی بالی، عقاید مذهبی و سبک زندگی در بالی است. طبق سنت های منطقه، چند نوع پایکوبی محلی وجود دارد. اگر دوست دارید یکی از مشهورترین انواع پایکوبی های سنتی بالی را تماشا کنید به شهر اوبود در بالی سر بزنید و آنجا باله رامایانا را در کاخ اوبود به تماشا بنشینید.

استودیو یوگای بارن ( The Yoga Barn )

یوگا بارن چون واحه ای آرام در دل جزیره، چیزی فراتر از یک استودیو یوگای ساده است. این مجموعه در مرکز اوبود در کوچه ای کوچک پنهان شده است. دارای هفت استودیوی یوگا است و در هفته 100 کلا پایکوبی، مدیتیشن و یوگا برگزار می نماید. کلاس هایی هم در خصوص درمان آیورودیک در این مجموعه برگزار می گردد. فعالیت های این مجموعه به همین دوره ها محدود نمی گردد. دوره های آموزشی ترکیبی، کنسرت ، فیلم های روز دوشنبه و کافه ای با غذاهای وگان از دیگر بخش های این مجموعه است که باعث می گردد ارزش یک بار سر زدن داشته باشد.

موج سواری در یکی از سواحل زیبای بالی

حتی اگر موج سوار نیستید، نمی توانید بالی را بدون تجربه کردن این تفریح پرهیجان ترک کنید. در سواحل بالی می توانید بورد مخصوص موج سواری را کرایه کنید. از آن ها می توانید درخواست کنید که به شما آموزش دهند. اگر حرفه ای باشید ساحل Uluwatu برای شما مناسب تر است. امکانات و تجهیزات حرفه ای در این ساحل برای موج سواران وجود دارد.

برای سفر به بالی در اندونزی با برترین تورهای مسافرتی، تور بالی را در خبرنگاران جستجو نموده و بعد از مقایسه قیمت ها، مناسب ترین آفر را از میان تورهای ده ها آژانس مسافرتی معتبر با پایین ترین قیمت به راحتی بخرید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5015

به "بهترین تفریحات بالی و کارهایی که می توانید در این جزیره زیبا انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تفریحات بالی و کارهایی که می توانید در این جزیره زیبا انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید