برج هیجان در تهران افتتاح می گردد

به گزارش مجله نماشو، مجموعه برج هیجان، امروز همزمان با عید سعید فطر، در حاشیه زیبای دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) افتتاح می گردد.

برج هیجان در تهران افتتاح می گردد

پس از نزدیک به یک سال کار فشرده، مجموعه برج هیجان، همزمان با عید سعید فطر، در حاشیه زیبای دریاچه چیتگر افتتاح می گردد.

از ویژگی های منحصر بفرد سرسره های سقوط آزاد و موج خروشان، می توان به ارتفاع 24 متری و طول 80 متری آن که بزرگترین، سریع ترین و مهیج ترین مجموعه در خاورمیانه است، اشاره نمود .

برخورداری از بدنه تمام استیل باعث شده است که احتیاج به وجود آب، در تکنولوژی این مجموعه نباشد، برای نخستین بار این سرسره ها خارج از محیط پارک آبی احداث شده و این موجب شده است تا تمامی اعضای خانواده (خانم ها و آقایان) بطور همزمان و با هم، از مجموعه استفاده نمایند.

بعلاوه از ویژگی های خاص اولین زیپ لاین ریلی (رول گرایدر) که با تکنولوژی پروازی-کنترلی همراه است ، وجود ریل پر پیچ و خم و هیجان انگیز با طول 120 متر است که افراد در ارتفاع حدود 14 متری از سطح زمین با تجهیزات معلق، پرواز می نماید.

وجود ریل باعث هیجان و سرعت بالا شده که در مواقع سیستم شبیه ترن هوایی است ، با این تفاوت که این بار خود افراد بدون کابین با هیجان بسیار بالا حرکت کرده و حس پرواز را تجربه می نماید.

این مجموعه که پس از کشورهای آلمان، انگلیس، آمریکا، فرانسه، برای نخستین بار در کشور ایران نصب می گردد، دارای بالاترین استانداردهای اروپا از جمله Tuv آلمان بوده و بعلاوه طی بازرسی های مستمر و دقیق از ابتدای فرایند فراوری در کارخانه، تا نصب و اجرا در ایران، همگی مورد تأیید موسسه بازرسی و استاندارد ایران بوده و دارای گواهینامه بهره برداری از سازمان ملی استاندارد ایران است.

افتتاح این پروژه، در راستای ضرورت احتیاج جامعه به تفریحات مدرن و سالم و نیز ایجاد شادی و نشاط در جامعه بوده که نتیجه آن کاهش استرس ها و آسیب های اجتماعی می باشد .

منبع: کجارو / farsnews.com
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2051

به "برج هیجان در تهران افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج هیجان در تهران افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید