بروشور خود را طراحی کنید

به گزارش مجله نماشو، طراح یک بروشور حرفه ای همواره نکاتی را در نظر میگیرد که شاید از چشم باقی طراحان مغفول مانده باشد، در ادامه نکاتی را در خصوص طراحی حرفه ای برایتان خواهم گفت.

بروشور خود را طراحی کنید

هویت برند خود را به خاطر بسپارید

همانطور که مراحل طراحی را آغاز می کنید، هویت نام تجاری خود را در ذهن خود نگه دارید. این عناصر ظاهر بصری و مارک تجاری شما را توصیف می نمایند و مهم نیست که چه نوع بروشور را طراحی می کنید، ضروری است که با برند تجاری کلی شما سازگار باشد.

عناصر طراحی (رنگ ها، قلم ها و تصاویر) را انتخاب کنید که مطابق با شخصیت برند شما و تن و محتوای بروشور شما باشد. اگر رنگ و قلم های برند خود را قبلاً تنظیم نموده اید، حتماً آنها را به طراحی بروشور خود منتقل کنید.

آیا استانداردهای طراحی برند خود را جبران ننموده اید؟ پست ما را در خصوص چگونگی ایجاد یک راهنمای سبک برند برای نحوه چگونگی آنالیز کنید.

طراحی را با خواننده در ذهن داشته باشید

به عنوان یک صاحب مشاغل یا طراح، به راحتی می توانید از آنچه می خواهید گرفتار شوید. اما، صحبت واقعی؟ آنچه شما می خواهید در واقع مهم نیست. این چیزی است که مشتری شما می خواهد آن را حساب کند.

هنگام طراحی طرح خود، خواننده خود را در خاطر داشته باشید. مشتری ایده آل شما چگونه می خواهد اطلاعات دریافت کند؟ آیا آنها با بلوک های عظیم متن روبرو هستند، یا به چیزهایی احتیاج دارند که با تصاویر شکسته شوند تا احساس ناراحتی ننمایند؟ آیا رنگها یا فونتهای خاص آنها که خصوصاً برایشان جذاب خواهد بود؟ از کجا می توانید تمام اطلاعات خود را (مانند نام کسب و کار و اطلاعات تماس) خود قرار دهید تا پیدا کردن آنها برای آنها ساده تر باشد؟

هنگام طراحی، حتماً موارد را به روشی تنظیم کنید که برای مشتری شما جذاب باشد.

نوع بروشور خود را انتخاب کنید

ممکن است فکر کنید"خوب، فقط یک نوع بروشور وجود ندارد... شما می دانید، مانند یک بروشور؟"و پاسخ منفی است. لیست انتخاب لباس های شسته شده هنگام انتخاب نوع بروشور و نحوه تاشو آن وجود دارد.

براساس منابع چاپی Printaholic، 15 راه جالب وجود دارد که می توانید بروشور خود را بپیچید. آنها شامل موارد زیر هستند:

نوع بروشور مناسب برای طراحی بروشور شما 100٪ به محتوای آن بستگی دارد.

ممکن است آن را با یک Tri-Fold Classic ساده نگه دارید. اگر اطلاعات لازم برای برقراری ارتباط با آن را به دست آورده اید، به دنبال گزینه ای باشید که فضای بیشتری داشته باشد، مانند یک هشتم Roll Fold یا 16 Panel Fold. اگر شما یک آموزش مرحله به مرحله محصول را انجام می دهید، از چهارپارچه Roll Fold بهره ببرید تا محتوای شما به راحتی برای خوانندگان دنبال گردد.

همچنین در نظر بگیرید که چگونه بروشور شما در نهایت تحویل می گردد.

آیا قصد دارید بروشورها را روی یک قفسه قرار دهید؟ آیا قصد دارید آنها را در کیسه ای با سایر موارد تبلیغاتی پر کنید؟ آیا می خواهید آنها را به عنوان نامه گیر ارسال کنید؟ نحوه تهیه یا نمایش بروشورهای خود، در معین اینکه کدام یک از بهترین انتخاب ها برای شما و شغل شماست، بسیار طولانی خواهد بود.

کپی و تصاویر خود را جمع کنید

قبل از آغاز به کار گذاشتن قلم روی کاغذ و ایجاد یک طرح، کپی و تصاویر خود را آماده کنید. این به شما یاری می نماید تصمیمات مهمی در خصوص چیدمان، طول، اندازه فونت و موارد دیگر بگیرید.

اما خیلی متصل نیستید. احتمال وجود دارد که محدودیت های طراحی بر چه مقدار متن یا تعداد تصویر شما تأثیر بگذارد. انعطاف پذیر باشید و مطمئن شوید که نکات اصلی شما باعث ورود به سیستم می گردد.

با نسخه ایده آل خود آغاز کنید. شامل تعداد زیادی نسخه در طراحی شما می تواند اطلاعات زیادی را برای خوانندگان شما فراهم کند. با این حال، آن بلوک های متن عظیم می توانند احساس طاقت فرسا نمایند و در واقع آنها را از خواندن منع نمایند. برای چیزی وسط شلیک کنید.

برای ساخت متن خود از عناوین و زیر عناوین بهره ببرید و برای خوانندگانی که فاصله توجهی ندارند بخواهند کل مطالب را بخوانند (و به ما اعتماد نمایند، آنها وجود دارند) از آن بهره ببرید. تیتر شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما فقط یک فرصت را به خود جلب می کنید که توجه مخاطبان خود را جلب کنید.

سپس همین کار را با تصاویر خود انجام دهید. همه آنها را در مقابل شما جمع کنید و بفهمید که کدام یک به شما یاری می نماید تا داستان شما را بگویید و جایی که باید در آن قرار بگیرید. تصاویر شما اولین مواردی هستند که افراد خواهند دید، بنابراین باید به شما یاری نمایند تا با خواننده خود در ارتباط باشید و آنچه را که انجام می دهید را به تصویر بکشید.

با طراحی خود، انتخاب کپی و تصویر شما به احتمال زیاد رشد می نماید و کوچک می گردد. باز هم، انعطاف پذیر باشید و از این عناصر خلاق بهره ببرید تا داستانی را که مخاطبان شما باید بشنوند، بیان نمایند.

انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3233

به "بروشور خود را طراحی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروشور خود را طراحی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید