چطور یک بروشور حرفه ای طراحی کنیم؟

به گزارش مجله نماشو، مگر اینکه کل زندگی خود را در زیر صخره زندگی نموده باشید، به شما قطعاً سهم نسبتاً خوبی از بروشورها به شما دست داده است. این که آیا شما سعی در جابجایی ترافیک به یک مکان جدید در سالن ورزشی، نمایش دادن یک املاک برای فروش یا به دست آوردن کلمه در خصوص شغل خود دارید، بروشورها ابزاری قدرتمند و مؤثر برای جذب و آموزش مخاطبان هستند. اما فقط اگر طراحی بروشور مورد نظر شما باشد.

چطور یک بروشور حرفه ای طراحی کنیم؟

وقتی صحبت از بروشور است، همه چیز در خصوص طراحی است. یک طراحی عالی مخاطبان شما را وادار می نماید همه چیزهایی را که می خواهید انجام دهند. طراحی کمتری از ستارگان در سطل زباله به انتها می رسد.

پس چگونه، دقیقاً، چگونه یک بروشور عالی طراحی می کنید؟ هرگز نترسید، ما راهنمای نهایی طراحی بروشور را داریم. در انتها این پست، شما همه چیز مورد نیاز برای ایجاد، طراحی و چاپ یک بروشور عالی را به دست می آورید که نتایج را به همراه دارد و تأثیر ماندگاری بر مخاطبان هدف شما خواهد گذاشت.

کلید ایجاد یک بروشور عالی در واقع قبل از طراحی شما آغاز می شود. وقتی قبل از آغاز طراحی، با آگاهی از شخصیت برند، پیغام و مشتری هدف خود، کار مشاغل را انجام دهید، باعث می شوید فرایند طراحی بسیار روان تر پیش رود.

شخصیت برند خود را بشناسید

آیا می دانید شما که هستید؟ شناخت شخصیت برند شما یک ضرورت است. اگر نام تجاری خود را در داخل و خارج نمی شناسید، تمام مواد مارک تجاری شما - از جمله بروشورهای شما - از هم گسسته و نامشخص خواهند بود.

مشتری ایده آل خود را تعریف کنید

قبل از آغاز طراحی بروشور خود، در خصوص افرادی که برای چه کسانی طراحی می کنید، کریستال را روشن کنید. مخاطبان مختلف به طرح های مختلفی نیاز دارند، و اگر مخاطب خود را روشن نکنید، خطر انجام انتخاب های اشتباه طراحی را بر عهده دارید.

پیغام خود را توسعه دهید

ما در بالا به این موضوع اشاره کردیم، اما قبل از اینکه شما بروشور خود را طراحی کنید، آنقدر مهم است که پیغام خود را تعریف کنید.

شما باید بدانید که در بروشور خود چه می خواهید بگویید و چگونه می خواهید آن را بگویید قبل از اینکه حتی به فکر تهیه یک طرح باشید. زیرا پیغام شما مهمترین چیز است. همه چیز به شناخت مشتری شما بر می شود. اگر پیغام قوی و واضحی ندارید که با آنها به زبان و تصاویری که می توانند با آنها صحبت نمایند، مهم نیست، فرقی نمی نماید که با چه طرحی تهیه شده باشید. بروشور شما صاف خواهد شد.

به عنوان مثال، بیایید بگوییم که شما برای تبلیغ والدین جدید برای برپایی سالن ورزشی فرزندان خود، بروشور طراحی نموده اید. پیغام شما ممکن است این باشد:"ما سرگرم نماینده و محبت آمیز هستیم - به ما بپیوندید!"بنابراین می خواهید از زبان در دسترس، ساده، محبت آمیز و تصاویر روشن و پر جنب و جوش برای مطابقت با نام تجاری خود بهره ببرید و برای مخاطبان مورد نظر خود جذاب شوید. استفاده از زبان پیچیده احتمالاً برای مشتریان معنی نخواهد داشت.

از طرف دیگر، اگر بروشور را برای تبلیغ خدمات خود به عنوان مشاور اقتصادی طراحی می کنید، احتمالاً پیغام شما کاملاً متفاوت خواهد بود، بنابراین استفاده از زبان ساده و تصاویر روشن می تواند بیش از حد بچگانه به نظر برسد، و مشتری ایده آل شما را نگیرد. پیغام را جدی بگیرید

قبل از طراحی پیغام خود را بشناسید تا بتوانید تصمیماتی درمورد طراحی برای تقویت پیغام خود بگیرید.

معیارهای خود را برای موفقیت مشخص کنید

داشتن معیارهای موجود باید برای هر بروشوری که طراحی می کنید، غیر قابل مذاکره باشد. بدون معیارها، هیچ ایده ای نخواهید داشت اگر بخواهید با همان طراحی برای بروشورهای آینده بپیچید، یا اگر برای به دست آوردن نتایج بیشتر نیاز به تعمیرات اساسی دارید.

قبل از طراحی، معیارهای خود را با تعریف آنچه می خواهید از بروشور خود بیرون بیاورید مشخص کنید. در اینجا چند ایده آورده شده است:

آیا به دنبال این هستید که مردم را به یک مکان خرده فروشی سوق دهید؟ کوپن یا کوپن را درج کنید و اندازه بگیرید که چه تعداد از آنها در فروشگاه شما بازخرید شده اند.

آیا سعی در راهنمایی مردم به وب سایت خود دارید؟ یک URL سفارشی را در جزوه قرار دهید و تعداد بازدید نمایندگان را در طول کار پیگیری کنید.

آیا می خواهید حول یک محصول جدید راه اندازی کنید؟ یک CTA برای ثبت نام در لیست ایمیل خود وارد کنید تا بتوانید به روزرسانی کنید و ببینید که لیست شما در طول کمپین چقدر عظیم می شود.

بودجه خود را تنظیم کنید

بودجه شما بیش از این است که بدانید چه تعداد بروشور می توانید چاپ کنید. این همه چیز را از نوع کاغذ خود گرفته تا تکنیک های جالب چاپی که می توانید برای جاز کردن بروشور بهره ببرید مشخص می نماید.

با یک بودجه در هر چاپ آمده و تصمیم گیری های خود را بر اساس مهمترین آنها آغاز کنید. آیا به بروشورهای خود نیاز دارید تا محکم تر باشند؟ روی کاغذ ضخیم تر سرمایه گذاری کنید. آیا ایده خوبی در خصوص چگونگی نشان دادن یکی از نکات خود دارید؟ به گزینه های گرانتر جوهر و تکنیک های چاپ نگاه کنید تا تصاویر خود را به زندگی منتقل کنید.

دانستن چقدر پول در دست شما برای فرایند طراحی و چاپ به شما یاری می نماید تا بهترین تصمیم را برای بودجه خود بگیرید و از هر دلار بیشترین فشار را ببرید.

انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3234

به "چطور یک بروشور حرفه ای طراحی کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور یک بروشور حرفه ای طراحی کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید