سبک طراحی بروشور خود را پیدا کنید

به گزارش مجله نماشو، طراحی بروشور پر از فوت و فن هایی است که اگر یک طراح حرفه ای به ان توجه نکند ممکن او را به نتیجه ای که قصد دارد نرساند. در ادامه بیشتر برایتان ای فوت و فن ها را خواهیم گفت.

سبک طراحی بروشور خود را پیدا کنید

وقتی همه کارها گفته شد و تمام شد، این عناصر سبکی است که واقعاً می توانند بروشور شما را بدرخشند.

بروشور را تمیز و ساده نگه دارید

گرافیک! عناصر سه بعدی! زرق و برق! متن همه!

اگر بروشور شما بیش از اندازه طراحی شده است، برای خواننده خود احساس بیشعوری می نماید. شما نمی خواهید طراحی بروشور خود را با متن بیش از حد، گرافیک بیش از حد، و یا بسیاری از عناصر طراحی مختلف که برای توجه خواننده شما رقابت می نمایند بیش از حد شلوغ کنید. برای دستیابی به بهترین نتیجه، طرح خود را تمیز، ساده و آسان هضم کنید.

به بیرون جعبه فکر کن

مصرف نمایندگان این روزها زرنگ هستند. آنها یک دسته از همان پیر، همان قدیمی را نمی خواهند. بنابراین اگر می خواهید بروشور خود را در مخاطبانتان تأثیر بگذارد، نمی تواند مانند هر بروشور دیگری که در طی 10 سال گذشته در دستشان بوده است، به نظر برسد.

وقتی صحبت از بروشور می گردد، بهترین طرح ها جرات می نمایند متفاوت باشند. چه کاری می توانید انجام دهید که قبلاً هیچ کس دیگری انجام نداده است؟ هرچه با طراحی بروشور خود قایق را سنگین کنید، بیشتر جلب توجه مردم می گردد.

نقطه کانونی (CTA) شما

دلیل طراحی بروشور در وهله اول ترغیب خوانندگان خود برای اقدام است. و اگر می خواهید آنها اقدامی انجام دهند، باید به شکلی عظیم به آنها بگویید.

اگر CTA شما در پاراگراف آخر در آخرین صفحه بروشور خود، در کوهی از متن دفن شده است، حدس می زنید؟ هیچ کس نمی خواهد آن را ببیند. اگر می خواهید CTA شما واقعاً از مردم الهام بخشد، اقدامی عظیم، جسورانه و غیرممکن برای آنها انجام دهند.

مرحله مرکز CTA خود را انجام دهید. آن را در چندین مکان بروشور خود قرار دهید. آن را طوری تنظیم کنید که هر چقدر هم که بروشور شما بخواند، CTA شما را از دست ندهد. از آنجا که هرچه جلوتر و مرکزی تر CTA خود قرار دهید، افراد بیشتری در واقع اقدام خواهند کرد.

انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3232

به "سبک طراحی بروشور خود را پیدا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبک طراحی بروشور خود را پیدا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید