بسته خبری لژیونرها ، میلاد دوباره جزو خوب ها

به گزارش مجله نماشو، خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه با مشارکت کاربرانش نمره فنی خوب 6.5 را به بازی 90 دقیقه ای میلاد محمدی در ترکیب تیم احمد گروژنی مقابل آرسنال تولا اختصاص داد.

بسته خبری لژیونرها ، میلاد دوباره جزو خوب ها

نمره خوب برای میلاد

خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه با مشارکت کاربرانش نمره فنی خوب 6.5 را به بازی 90 دقیقه ای میلاد محمدی در ترکیب تیم احمد گروژنی مقابل آرسنال تولا اختصاص داد.راوانلی، گلزن برزیلی تیم احمد گروژنی با دریافت نمره 7.5 بهترین بازیکن این بازی معرفی گردید. احمد گروژنی دوشنبه شب در بازی خانگی مقابل آرسنال تولا با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد و به رده هشتم جدول لیگ برتر روسیه صعود کرد.

مهاجم مراکشی جای طارمی

رسانه های مراکشی خبر دادند الغرافه به دنبال جذب محمود بنحلیب، مهاجم جوان و گلزن تیم الرجاء مراکش است تا در نقل و انتقالات زمستانی او را جذب کند.مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش کشورمان در چند هفته گذشته به شدت از سوی رسانه های قطر و طرفداران الغرافه مورد انتقاد قرار گرفته و اکثر رسانه های قطر اعلام کردند طارمی در زمستان از این تیم جدا خواهد شد. با این خبر مهاجم مراکشی جانشین احتمالی مهاجم ایرانی است.

انتها باخت های ماریتیمو

یاران عابدزاده که در هفت مسابقه اخیرشان هیچ بردی نداشته و یک تساوی و 6 شکست پیاپی در لیگ برتر پرتغال داشتند، در دیدار مقابل فیرنس هم تا ثانیه های انتهای با یک گل عقب بودند که با گلزنی ریکاردو والنته، بازیکن تعویضی خود در ششمین دقیقه وقت های تلف شده به تساوی یک بر یک رضایت دادند.ماریتیمو در شبی که امیر عابدزاده را برای دوازدهمین بار در ترکیب داشت، به تساوی مقابل فیرنس دست پیدا کرد تا 11 امتیازی گردد و در رده یازدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار بگیرد.

کوشش کریم برای فیکس شدن

سایت ناتینگهام پست نوشت کریم انصاری فرد پس از حل مشکل ویزای کارش و عقد قرارداد با ناتینگهام فارست کوشش زیادی نموده تا شانس بازی در ترکیب اصلی را پیدا کند. آیتور کارانکا گزینه های زیادی برای خط حمله با وجود بازیکنانی همانند لویس گرابان و داریل مورفی دارد. ناتینگهام فارست کوشش می نماید روند صعودی را در چممپیونشیپ انگلیس حفظ کند. انصاری فرد از زمان پیوستن به فارست در چهار بازی به عنوان بازیکن ذخیره در دقایق انتهای وارد میدان شد و در 2 بازی نیز نیمکت نشین بود.با توجه به سیستم 1-3-2-4 و حضور گرابان، انصاری فرد کار دشواری برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد.

3-350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4859

به "بسته خبری لژیونرها ، میلاد دوباره جزو خوب ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری لژیونرها ، میلاد دوباره جزو خوب ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید