بهترین و راحت ترین زیورآلات مو برای تابستان 2020

به گزارش مجله نماشو، در کنار انواع مد لباس، آرایش صورت و حتی مدل مانیکور ناخن، هر سال باید منتظر ترندها و مدهای آرایش مو هم باشیم. در هر فصل مدل های تازه ای ترند می شوند که هم جذاب و جدید هستند و هم کاربردی و مناسب. اگر دنباله روی مد و فشن و افراد تاثیرگذار این حوزه در اینستاگرام باشید، حتما چندتایی از مدل های پرطرفدار آرایش موی سال جاری را دیده اید. ما فهرستی از بهترین مدهای آرایش و زیورآلات مو برای تابستان 2020 را برایتان آماده نموده ایم.

بهترین و راحت ترین زیورآلات مو برای تابستان 2020

1. گیره سر تزیینی

سال جاری به جای گیره های مشکی و ساده، مدل های رنگی و تزیین شده با مروارید، گل یا هر چیز خلاقانه و بانمک دیگری مد شده است.

حتی بهتر است در سال 2020 این نوع زیورآلات مو را دیگر تکی هم به کار نبرید؛ چند گیره بانمک و رنگی را کنار یکدیگر به مویتان بزنید و یک آرایش موی متفاوت و خاص داشته باشید.

2. هدبند و تل عظیم

هدبند و تل پارچه ای عظیم از پرطرفدارترین مدهای آرایش مو در سال 2020 است. استفاده از این نوع تل هم خیلی راحت است و هم شما را از درگیر شدن با آرایش موی پردردسر و زمان بر نجات می دهد.

  • 24 راز حالت دادن مو که همه باید بدانند!

تل های رنگی پارچه ای، منجوق دوزی شده، مرواریدکاری شده، سنگ دار یا حتی ساده با یک پاپیون عظیم، همان چیزی است که در روزهایی که موهای به هم ریخته دارید، به کارتان می آید.

3. پاپیون عظیم

پاپیون های عظیم را سال جاری در آرایش موی ستاره ها هم می توانید ببینید؛ چه کش های سر با پاپیون عظیم و چه یک پارچه که به صورت پاپیونی پشت مو گره زده می گردد.

این نوع زیورآلات مو ساده هستند و حتی خودتان هم درخانه می توانید آن ها را درست کنید. برای اینکه پاپیون شما کمی خاص و متفاوت تر باشد می توانید روی آن چند مروارید هم بدوزید.

4. کیلیپس کنار مو

گیره های قفل دار و کلیپس های کنار مو در سال 2020 از مدهای دهه های قبل بازگشته اند. حتی ممکن است وقتی که کوچک بوده اید چندتایی از آن ها را در وسایل قدیمی مادرتان دیده باشید.

در این مورد هم سراغ رنگ های جذاب یا طرح هایی مانند پلنگی بروید و اجازه دهید کلیپس گوشه موهایتان بدرخشد.

5. کش موی پارچه ای عظیم

در دوره ای کش موی پارچه ای یک ضد مد محسوب می شد و فقط مخصوص بستن موها بعد از حمام یا قبل از خواب بود. اما در سال 2020 این مدل های ساده و راحت به صورت رسمی به دنیای فشن بازگشته اند.

انواع کش موی پارچه ای عظیم را خیلی راحت می توانید در استایل تابستان سال جاری به کار ببرید. این نوع کش ها خیلی راحت هستند. اگر می خواهید موهایتان را از پشت ببندید، بهترین گزینه برای آسیب نزدن به ریشه مو و جلوگیری از کشیده شدن موها همین کش های پارچه ای عظیم هستند.

  • چقدر و چگونه موهایمان را بشوییم؟

البته این مدل کش های پارچه ای سال جاری یک کاربرد دیگر هم پیدا نموده اند؛ آن ها را می توانید به جای دستبند هم به کار ببرید!

6. مروارید

در هر کدام از مدل های کش، کلیپس، اکسسوری و زیورآلات مو که در بالا به آن اشاره شد، می توانید مدل هایی را پیدا کنید که با مروارید تزیین شده اند؛ گیره موی مروارید، تل مروارید دوزی، کلیپس مرواریدی و حتی کش موی مروارید کاری شده. این زیورآلات را می توانید به راحتی در استایل روزمره تان هم به کار ببرید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1217

به "بهترین و راحت ترین زیورآلات مو برای تابستان 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین و راحت ترین زیورآلات مو برای تابستان 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید