بهره برداری از13 پروژه گردشگری خلخال تا سال 1400

به گزارش مجله نماشو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل از بهره برداری از 13 پروژه درحال اجرا در حوزه گردشگری شهرستان خلخال تا سال 1400خبر داد.

بهره برداری از13 پروژه گردشگری خلخال تا سال 1400

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان خلخال، گفت: در حال حاضر چهار پروژه در حوزه تامین زیرساخت های گردشگری در شهرستان خلخال توسط اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل در حال انجام است که از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار هستند.

او همچنین به اجرای 13 پروژه گردشگری در شهرستان اشاره نمود و اضافه کرد: پیست اسکی اندبیل ، پل معلق و هتل سه ستاره از جمله پروژه های مهم درحال اجرا در خلخال است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به همجواری این شهرستان با استان های گیلان و زنجان ، گفت: شهرستان خلخال به لحاظ برخورداری از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری متعدد، سالانه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران در این جهت هاست که با به ثمر رسیدن پروژه های در حال انجام در آینده نزدیک، بدون شک خلخال به عنوان سومین قطب گردشگری استان خواهد بود.

فلاحی همچنین در حوزه گردشگری به برنامه ریزی بر مبنای برش شهرستانی اشاره نمود و اضافه کرد: همراهی مردم شریف شهرستان در توسعه گردشگری قابل تقدیر است و امیدواریم تا سال1400 شاهد تحولی بزرگ در شهرستان خلخال باشیم.

او گفت: قابلیت های شهرستان خلخال در حوزه صنایع دستی نیز قابل توجه است به طوری که گلیم خلخال از جمله ده رشته دارای نشان جغرافیایی ملی در کشور است و برنامه ریزی اداره کل در این بخش، تکمیل ساختمان صنایع دستی ا و برپایی نمایشگاه دائمی به همراه برگزاری دوره های آموزشی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4993

به "بهره برداری از13 پروژه گردشگری خلخال تا سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از13 پروژه گردشگری خلخال تا سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید