تخریب، تهمت و افترا ممنوع؛ انتقاد آزاد

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران/لرستان رئیس شورای اطلاع رسانی لرستان گفت: تخریب، تهمت و افترا ممنوع اما انتقاد 100 درصد آزاد است.

تخریب، تهمت و افترا ممنوع؛ انتقاد آزاد

محمود ثمینی امروز در شورای اطلاع رسانی استان که در استانداری لرستان برگزار گردید، در رابطه با کشتار و توزیع دام ها، اظهار کرد: ساماندهی اصناف با سازمان صمت و نظارت بر سلامت محصولات دامی و کشتار برعهده دامپزشکی است، لذا باید سهم هر دستگاه معین شده و هرکسی نباید فرافکنی نموده و مسئولیت خود را برعهده دیگری بی اندازد.

وی با اشاره به این که بنا نیست مسائل جامعه را کسی از بیرون حل نماید، مطرح کرد: بناست ما به عنوان مسئول جامعه مسائل را حل کنیم، بنابراین باید بدانیم که در هر مشکل سهم هر دستگاه چقدر است و چکار باید انجام دهد و من نوعی و امثال من نیز نباید از زیر مسائل شانه خالی کنیم.

ثمینی با اشاره به تهیه پروپوزال اجرای دستورالعمل شورای اطلاع رسانی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ادامه داد: ارتباط ما با اصحاب رسانه صمیمانه است و ضروری است که مدیران دستگاه های اجرایی شخصاً در شورا و در کمیسیون های زیرمجموعه حضور داشته باشند.

رئیس شورای اطلاع رسانی لرستان توضیح داد: کارهای دولت باید تبیین گردد اما به هر دلیلی نقیصه ای در کار ما وجود داشته باشد نباید آن را رد کنیم بلکه باید آنالیز گردد، اصحاب رسانه در بطن جامعه با مردم ارتباط دارند ومکشلات را دیده و لمس می نمایند و اگر گاهی گله می نمایند برای این است که آن مشکل رفع گردد وبرای تخریب نیست.

وی خطاب به حاضران در جلسه تأکید کرد: تخریب، تهمت و افترا ممنوع اما انتقاد 100 درصد آزاد است و ما باید مسائل مردم را ببینیم و بشنویم و در حد بضاعت، اعتبارات و سیاست گذاری های اجرا شده وظایف خود را انجام دهیم.

ثمینی با اشاره به این که میزان خسارت سیل به استان بیان شده و دستگاه ها باتوجه به میزان اعتبارات و اختیاراتی که داشتند کوشش نموده و بیکار ننشستند، مطرح کرد: ما کل آمار خسارات و میزان اعتبارات تخصیصی را می گوییم و ضروری است اگر مسئولی از وزارت و هیئت دولت می آید زمینه حضور اصحاب رسانه فراهم گردد که هم سؤالات خود را بپرسند و هم در زمینه نیازهای استان مطالبه گری داشته باشند.

رئیس شورای اطلاع رسانی لرستان با بیان این که اگر بناست استان توسعه پیدا کند باید یکدیگر را درک کنیم، اظهار کرد: همه ما داریم کوشش می کنیم و شما باید به ما یاری کنید، چراکه مطالب شما اصحاب رسانه یاری حال ماست.

وی با اشاره به این که دستگاه های اجرایی توجه داشته باشند ارتباط خود را با رسانه تقویت نمایند، مطرح کرد: با اطلاع رسانی که توسط اصحاب رسانه انجام می گردد هم اقدامات و کارنمودهای دستگاه و دولت به مردم منعکس می گردد و هم شبهات از ذهن مردم رفع می گردد.

ثمینی تأکید کرد: تمام کوشش ما این است که به واسطه شکایت مدیران پای اصحاب رسانه به مراجع قضایی کشانده نگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 782

به "تخریب، تهمت و افترا ممنوع؛ انتقاد آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب، تهمت و افترا ممنوع؛ انتقاد آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید