ترفندی ساده برای چیدمان بهتر تابلو و قاب عکس در خانه

به گزارش مجله نماشو، در این خبر ترفندها و راه چاره هایی ساده و زیبا را برای چیدمان بهتر قاب عکس ها و تابلوهای خانه خود یاد بگیرید.

ترفندی ساده برای چیدمان بهتر تابلو و قاب عکس در خانه

به گزارش خبرنگار ، چیدمان منزل و وسایل تزئینی مثل قاب عکس و تابلوهای مختلف هنری است که با کمی سلیقه و ترفندهایی ساده باعث می گردد تا فضای خانه زیباتر و جذاب تر به نظر برسد.

در خانه همه ما تعداد زیادی قاب عکس وجود دارد و گاهی برای مدل چیدمان آن ها دچار یکنواختی و بی حوصلگی می شویم و در نهایت تصمیم می گیریم که یا آن ها را جمع نموده و در گوشه ای از انباری قرار دهیم و یا به همان مدل قدیمی قاب عکس ها را دوباره بر دیوار می کوبیم.

با فراگیری ترفندهایی ساده و کاربردی می توانیم چیدمان قاب عکس ها و تابلوهایی را که در خانه داریم و تاکنون به شیوه ای یکنواخت بر روی دیوار زده بودیم را تغییر داده و فضای زیباتری را در محیط خانه ایجاد کنیم.

در ادامه این خبر ویدئویی کوتاه از چند مدل و ترفند ساده برای چیدمان بهتر قاب عکس هایی که در خانه دارید را مشاهده می کنید. با رعایت نکاتی ساده و آسان می توانید قاب عکس های موجود را به گونه ای بر روی دیوار آویزان کنید که با رعایت فاصله ای مناسب از شلوغ شدن و نا منظم بودن آن ها جلوگیری گردد.

دو ترفند جالب برای برطرف مشکل جای گوشی در زمان شارژ +فیلممنبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 191

به "ترفندی ساده برای چیدمان بهتر تابلو و قاب عکس در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفندی ساده برای چیدمان بهتر تابلو و قاب عکس در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید