تصمیمی که دچار تغییر نشد؛ سرمربی شهر خودرو اجازه بازگشت به رحمتی نمی دهد

به گزارش مجله نماشو، سرمربی تیم شهر خودرو بار دیگر مخالفتش با بازگشت سید مهدی رحمتی را بیان کرد تا این دروازه بان ضمن خداحافظی با لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده به دنبال حضور در تیم دیگری باشد.

تصمیمی که دچار تغییر نشد؛ سرمربی شهر خودرو اجازه بازگشت به رحمتی نمی دهد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، شهر خودرو مشهد در آخرین ملاقاتش در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال برابر نساجی مازندران نهاده شد و به تساوی بدون گل رسید. در این ملاقات متین صفاییان از دروازه نماینده خراسان دفاع کرد و نام سید مهدی رحمتی در فهرست تیم وجود نداشت تا او از خانه بازی هم تیمی هایش را تماشا کند.

رحمتی هفته گذشته پس از شکست شهر خودرو مقابل سپاهان با سید داود سید عباسی مربی تیمش دچار درگیری لفظی شد تا سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم او را از تیم اخراج کند.

شهر خودرو بدون دروازه بان ذخیره برابر نساجی بازی کرد و بختیاری زاده در نشست خبری پس از بازی اعلام تیمش در لیگ قهرمانان آسیا نیز از رحمتی استفاده نمی کند تا نشان دهد تصمیم خود را برای کنار گذاشتن همیشگی این دروازه بان باتجربه گرفته است.

بختیاری زاده تأکید نموده که نظیر اتفاقی که پس از بازی با سپاهان رخ داد، چندین بار دیگر صورت گرفته بود و او از بازیکن باتجربه ای چون مجیدی انتظار نداشته تا یک اشتباه را بارها تکرار کند. او اعلام نموده در دنیای فوتبال حرفه ای بزرگتر از رحمتی ها به دلیل نداشتن اصول و اخلاق حرفه ای از تیم های خود دور شده اند و با این حرف عملاً آب پاکی را روی دست این گلر حرفه ای ریخته تا رحمتی فصل آینده به دنبال تیم دیگری باشد و برای همواره با شهر خودرو خداحافظی کند.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1288

به "تصمیمی که دچار تغییر نشد؛ سرمربی شهر خودرو اجازه بازگشت به رحمتی نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمی که دچار تغییر نشد؛ سرمربی شهر خودرو اجازه بازگشت به رحمتی نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید