تغییرات در ترکیب پرسپولیس، فرمول مجهول برانکو برای شکست قلعه نویی

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 21 امشب چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در استادیوم نقش دنیا اصفهان به مصاف سپاهان می رود.

تغییرات در ترکیب پرسپولیس، فرمول مجهول برانکو برای شکست قلعه نویی

دیدار بین دو تیم پرافتخار لیگ برتر ایران که همیشه جذابیت های خاص خود را به همراه داشته است در حالی با حساسیت مضاعف روبرو شده است که دو تیم تا هفته پایانی رقابت های لیگ برتر برای قهرمانی کوشش داشتند که در نهایت شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای سومین فصل متوالی پیروز به قهرمانی شدند.

پرسپولیس در حالی به مصاف سپاهان اصفهان می رود که کادر فنی این تیم بر خلاف گذشته تصمیم گرفته است تمرینات را پشت درهای بسته برگزار کند.

برانکو برای اینکه تیمش در آرامش تمرین کند اجازه ورود خبرنگار و طرفدار را به استادیوم محل برگزاری تمرین تیمش نداده است تا کسی در جریان نحوه آماده سازی این تیم برای دیدار با شاگردان امیر قلعه نویی نباشد.

برانکو ایوانکوویچ که همیشه نشان داده است فلسفه فوتبالی خود را برای پیروزی دنبال می نماید ممکن است بار دیگر سروش رفیعی را در نبود بشار رسن نیمکت نشین کند تا امید عالیشاه وظیفه بازی سازی را در کنار احمد نورالهی انجام دهد. احتمالی که می تواند با حضور امید عالیشاه در خط حمله بار دیگر تغییر کند و پرسپولیس با دو هافبک دفاعی به مصاف قلعه نویی برود.

سرخپوشان پایتخت که شایان مصلح را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند بعید نیست بار دیگر محسن ربیع خواه را که به شرایط ایده آل بازگشته است را به محمد نادری ترجیح دهند.

تغییراتی که می تواند برای امیر قلعه نویی دردسرساز گردد. سپاهان که با راهنمایی وی معمولاً از سیستم سانتر از جناحین استفاده می نماید باید خودش را برای رویارویی با مجهول ترین پرسپولیس آماده کند. تیمی که پس از قهرمانی در لیگ برتر می خواهد جام حذفی را نیز روی دستان سیدجلال حسینی بگذارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4577

به "تغییرات در ترکیب پرسپولیس، فرمول مجهول برانکو برای شکست قلعه نویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات در ترکیب پرسپولیس، فرمول مجهول برانکو برای شکست قلعه نویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید