تغییر قانون مسافرت به ترکیه تا رونمایی از 6 کتاب جدید در ارومیه

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران: در گزارش پیش رو منتخبی از اخبار مربوط رویدادهای هفته گذشته در آذربایجان غربی که از تغییر قانون مسافرت به ترکیه تا رونمایی از 6 کتاب جدید در ارومیه را شامل می گردد ارائه شده است.

تغییر قانون مسافرت به ترکیه تا رونمایی از 6 کتاب جدید در ارومیه

از سفر با هزینه سفر به کانادا چقدر است لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، با نزدیک تر شدن به ایام شروع سفرهای نوروزی، خبرنگاران آذربایجان غربی نیز اقدام به پوشش خبری دقیق تر رویدادهای مربوط به این سوژه و فراوری اخبار مرتبط با آن نموده است از این رو در هفته ای که گذشت تعداد خبرهای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی برتری یافته بود.

از سوی دیگر در هفته گذشته برای نخستین بار از 6 کتاب جدید که در آذربایجان غربی منتشر شده اند در دفتر خبرنگاران آذربایجان غربی رونمایی شد که مورد استقبال اهالی فرهنگ و ادب نهاده شد.

در این میان اخبار مربوط به نحوه حضور ایرانیان در کشوهای همجوار، مسافرت های مرزی شهروندان یا حتی نحوه برپایی نمایشگاه های مشترک ایران در کشورهای همسایه مورد دقت نهاده شد که گزیده ای از این اخبار در پی می آید.

بناهای تاریخی در تملک میراث فرهنگی آذربایجان غربی واگذار می گردد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: به منظور حفاظت و مرمت آثار باستانی آذربایجان غربی، بناهای تاریخی در تملک میراث فرهنگی واگذار می گردد.

اقلیت های دینی در ایران از بیشترین آزادی برخوردار هستند

رئیس انجمن آشوریان ارومیه گفت: اقلیت های دینی در ایران نسبت به سایر کشورها از بیشترین آزادی و احترام برخوردار هستند.

بیش از 5 هزار نفر در آذربایجان غربی مقرری بیمه بیکاری دریافت می نمایند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 5 هزار و 500 نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان وجود دارد.

رسانه ها بر روی افزایش اختیارات استان ها کارهای جدی انجام دهند

استاندار آذربایجان غربی گفت: وزارتخانه ها احتیاج به نقد اساسی دارند و ضروری است رسانه ها بر روی اختیارات استان ها کارهای جدی انجام دهند.

700 اثر در جشنواره ملی عفو و گذشت در ارومیه شرکت می نمایند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی گفت: بیش از 743 اثر در جشنواره ملی عفو و گذشت در ارومیه شرکت می نمایند.

متوفیان تصادفات آذربایجان غربی 10 درصد کاهش یافت

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: آمار فوتی های آذربایجان غربی درتصادفات جاده ای نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش یافت.

نقشه گردشگری آذربایجان غربی ترسیم و تهیه شد

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: نقشه گردشگری آذربایجان غربی با مشخص 4 محور گردشگری تهیه و برای توزیع در میان مسافران نوروزی چاپ شد.

قانون مسافرت به کشور ترکیه تغییر یافته است

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه قانون مسافرت به کشور ترکیه تغییر یافته گفت: باید تاریخ خاتمه اعتبار گذرنامه کمتر از 5 ماه نباشد، حتی اگر یک روز کسری داشته باشد مسافر حق ورود به کشور همسایه را ندارد.

گردشگری دفاع مقدس آذربایجان غربی مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به ظرفیت بالای آذربایجان غربی در حوزه دفاع مقدس گردشگری در این حوزه مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

آذربایجان غربی در نمایشگاه بین المللی گردشگری باکو حاضر می شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در نمایشگاه بین المللی باکو که 13 فروردین 94 برگزار می گردد حاضر می شود.

400 هنرمند در جشنواره ملی موسیقی بیت و حیران شرکت می نمایند

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت گفت: تا به امروز 400 هنرمند از 25 استان کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ملی موسیقی بیت و حیران ارسال نموده اند.

3 روستا تکاب به عنوان مناطق هدف گردشگری انتخاب شدند

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: روستای نصرت آباد به خاطر بنای جهانی و تاریخی تخت سلیمان، روستای قینرجه به سبب آبشار و روستای بدرلو با دارا بودن چمن متحرک روستای هدف گردشگری انتخاب شد.

بارندگی های آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است

رئیس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای مهر ماه تا کنون 215 میلی متر در استان بارندگی اتفاق افتاده که نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش بارندگی گزارش شده است.

موفقیت اقدامات فرهنگی شهرداری ارومیه احتیاجمند مدیریت یکپارچه شهری است

عضو شورای شهر ارومیه گفت: با وجود اینکه نزدیک به 15 سال از عمر شورا می گذرد هنوز صندلی واقعی خود را نیافته است زمانی می تواند به این صندلی برسد که مدیریت واحد شهری داشته باشد و این مهم در عرصه فرهنگ احتیاجمند فرصت دهی به مدیران است.

مراسم رونمایی از 6 کتاب جدید در خبرنگاران آذربایجان غربی برگزار گردید

مراسم رونمایی از 6 کتاب جدید با حضور پدر و پسر نویسنده در دفتر خبرنگاران آذربایجان غربی برگزار گردید.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 805

به "تغییر قانون مسافرت به ترکیه تا رونمایی از 6 کتاب جدید در ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر قانون مسافرت به ترکیه تا رونمایی از 6 کتاب جدید در ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید