شرح ساترا درباره حذف یک سریال

به گزارش مجله نماشو، تهران (پانا)- روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) در اطلاعیه ای درباره حذف سریال خارجی هجوم از پلتفرم ها که به ایفای نقش بازیگر ایرانی خارج از کشور نسبت داده می گردد، شرح داد.

شرح ساترا درباره حذف یک سریال

به گزارش ایسنا، سریال هجوم (Invasion) در روزهای اخیر پس از پخش چند قسمت، بدون توضیحی از سوی پلتفرم های داخلی پخش کننده حذف شده است.

در این سریال علمی ـ تخیلی علاوه بر گلشیفته فراهانی که در نقش انیشا مالک ظاهر شده است، هنرپیشه هایی چون کوتسونا شیئوری، سم نیل، شمیر اندرسون و بیلی برت بازی نموده اند.

در پی این اتفاق که از سوی بعضی پلتفرم ها به کاربران پیگیر، تصمیم مراجع ذی صلاح عنوان شد، ساترا در توضیحاتی تاکید نمود: همان گونه که قبلاً نیز اعلام شده بود حیطه مسئولیتی ساترا تصمیمات تخصصی و رسانه ای است و در خصوص صلاحیت افراد اظهار نظر نمی کند.

در ادامه این توضیحات، در عین حال آمده است: نظر مراجع رسمی نظارتی و استعلامی کشور درخصوص صلاحیت فعالیت افراد خاص و محدودیت نمایش آثار و تولیدات منتسب به آنها، برای همه دستگاه ها از جمله ساترا، لازم الاتباع است.

هجوم در فاصله اندکی از پلتفرم اصلی سازنده (اپل تی وی پلاس)، در شبکه نمایش خانگی کشورمان به نمایش درآمده بود. فیلم دیگری با بازی این بازیگر، در پلتفرم های داخلی همچنان وجود دارد و قابل دسترسی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5036

به "شرح ساترا درباره حذف یک سریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح ساترا درباره حذف یک سریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید