جی دن کاکس: دنیا با یک دشمن مشترک در حال جنگ است

به گزارش مجله نماشو، دارنده مدال طلای کشتی آزاد دنیا از آمریکا گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا تمرینات باشگاهی خود را از دست بدهیم.

جی دن کاکس: دنیا با یک دشمن مشترک در حال جنگ است

به گزارش خبرنگاران، جی دن کاکس دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان از آمریکا درباره شیوع کرونا در این کشور گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه هایی که به منظور حفاظت از افراد در مقابل این ویروس شده است، تمرینات باشگاهی خود را از دست داده ایم.

وی ادامه داد: باید قوانین حفظ فاصله فردی را رعایت کنیم و این هفته فقط در پارکی در نزدیکی خانه خود تمریناتم را انجام دادم.

قهرمان کشتی آزاد جهان در وزن 92 کیلوگرم در خصوص تعویق المپیک توکیو نیز گفت: قصدم حضور در وزن 97 کیلوگرم و بازی های المپیک توکیو است. قرار بود این هفته رقابت های انتخابی المپیک در کشور آمریکا برگزار گردد که با توجه به شیوع کرونا به تعویق افتاد.

کاکس ادامه داد: به هرحال من به فرایند آماده سازی خود ادامه می دهم تا بتوانم در وزن 97 کیلوگرم صاحب دوبنده تیم آمریکا در المپیک شوم و فرصت این را دارم که تا سال آینده تمرینات خود را برای حضور پیروز در این وزن ادامه دهم.

وی در ادامه گفت: این بیماری همه گیر موضوعی است که می تواند همه جهان را گرد هم بیاورد و اکنون همدلی برای از بین بردن این ویروس در جهان پیش آمده و همه مردم برای مبارزه با آن کوشش می نمایند. ما باید کار کنیم و موثر واقع شویم تا بتوانیم به زندگی روزمره خود ادامه دهیم.

کاکس اضافه کرد: همبستگی مردم جهان اگر اتفاق بیافتد عالی می گردد و این همان چیزی است که من می خواهم. باید همه بدانیم که اکنون یک دشمن مشترک داریم و همه باید برای مبارزه با آن کار کنیم و فکر می کنم ما می توانیم این کار را انجام دهیم اگر همه بخواهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3832

به "جی دن کاکس: دنیا با یک دشمن مشترک در حال جنگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جی دن کاکس: دنیا با یک دشمن مشترک در حال جنگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید