حزب دموکرات آزاد آلمان خواهان خروج موقت یونان از منطقه یورو شد

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران: رئیس حزب دموکرات آزاد آلمان با ادامه یاری ها به یونان مخالفت نموده و خواهان خروج موقتی این کشور از منطقه ارز مشترک اروپایی شد.

حزب دموکرات آزاد آلمان خواهان خروج موقت یونان از منطقه یورو شد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کریستین لیندنر رئیس حزب دموکرات آزاد آلمان با ادامه یاری ها به دولت یونان مخالفت نموده و طرح خروج موقتی این کشور از منطقه یورو را مطرح نمود.

وی که در مصاحبه با روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سخن می گفت همچنین گفت: استراتژی ما همبستگی در برابر اصلاحات بود. زمانی که یونان از در پیش دریافت اصلاحات اجتناب می نماید نباید هیچ یاری دیگری به این کشور انجام گردد.

لیندنر همچنین توضیح داد که ایده یک اروپای متحد تقویت می گردد وقتی یک عضو ناسالم منطقه یورو حداقل به صورت موقتی این منطقه را ترک کند.

لیندنر همچنین خروج انگلیس از منطقه یورو را خطرناک تر از جدایی یونان از منطقه ارز مشترک ارزیابی کرد.

آلکسیس تسیپراس نخست وزیر یونان اخیرا طرح یک همه پرسی درباره سیاست های ریاضتی را در صورت شکست مذاکرات با اتحادیه اروپا مطرح نموده است. البته ظاهرا بر اساس اطلاعات محافل دولتی در آتن در مذاکرات بین یونان با وام دهندگان بین المللی درباره یاری های اقتصادی جدید پیشرفت هایی وجود داشته است. همه طرف ها برای دستیابی به توافق در ماه می کوشش می نمایند.

آتن ماه ها است که با شرکای خود در منطقه یورو و صندوق بین المللی پول درباره شرایط برای تداوم یاری های اقتصادی به یونان مذاکره می نماید.

در مجموع این کشور از سال 2010 با 240 میلیارد یورو یاری اقتصادی در برابر ورشکستگی حمایت شده است. دولت چپ گرای یونان کاهش حقوق بازنشستگی و اصلاحات بازار کار را رد می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 442

به "حزب دموکرات آزاد آلمان خواهان خروج موقت یونان از منطقه یورو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب دموکرات آزاد آلمان خواهان خروج موقت یونان از منطقه یورو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید