حلقه هوشمند اوپو

به گزارش مجله نماشو، با پیشرفت تکنولوژِی، روز به روز شاهد فشرده تر شدن گجت های فناوری می باشیم. زیرا انسان ها توانسته اند مدار ها و ترانزیستور های بیشتری را در دستگاه های کوچکتر قرار دهند. با تولید سرور های غول پیکر، سپس کامپیوتر، گوشی هوشمند و ساعت های هوشمند شاهد کوچکتر شدن فناوری های تازه می باشیم. اکنون انسان ها می توانند یک حلقه هوشمند بسازند که بتواند روی انگشت قرار گیرد. حلقه هوشمند یک مفهوم تازه است. شرکت Motiv اولین حلقه هوشمند رادر سال 2017 منتشر کرد.

حلقه هوشمند اوپو

به گزارش خبرنگاران، طبق آخرین گزارش های منتشر شده، شرکت اوپو در پی احیای این صنعت بوده و حق اختراع توسعه حلقه های هوشمند را دریافت کرده است. طبق گزارشات منتشر شده از چین، اوپو یک پتنت برای حلقه هوشمند خود ارائه کرده است و از طریق مقامات چینی نیز تأیید شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، حلقه هوشمند بعنوان یک وسیله جانبی در نظر گرفته شده است، نه یک محصول الکترونیکی.

اوپو اولین شیشه هوشمند خود، Oppo Air Glass را نیز هفته گذشته عرضه کرد. این شیشه برای استفاده در عینک هوشمند اوپو طراحی شده است. این شیشه با طراحی تک لنز و وزن کمتر از 30 گرم ارائه می شود و از تراشه اسنپدراگون Wear 4100 SoC کوالکام استفاده می کند.

این حلقه هوشمند دارای ویژگی هایی مانند یادآوری آب و هوا، یادآوری زمان بندی، برنامه Health و یک تله پرامپتر (Teleprompter) می باشد که برای سخنرانی و ارائه استفاده می شود. در خصوص جزئیات دیگر مانند مشخصات، باتری یا طراحی این حلقه هوشمند، هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2165

به "حلقه هوشمند اوپو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلقه هوشمند اوپو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید