خبرنگاران استاندار: احتمال اعمال محدودیت تردد در استان سمنان وجود دارد

به گزارش مجله نماشو، سمنان- خبرنگاران- استاندار سمنان گفت: احتمال اعمال محدودیت تردد و سفر در محورهای مواصلاتی استان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا وجود دارد.

خبرنگاران استاندار: احتمال اعمال محدودیت تردد در استان سمنان وجود دارد

به گزارش خبرنگاران، علیرضا آشناگر شامگاه شنبه به خبرنگاران ابراز داشت: شرایط سرایت شیوع کرونا در کشور و استان سمنان روبه افزایش است و برنامه ریزی برای اعمال محدودیت های دوباره به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در استان سمنان آنالیز می گردد.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا اعمال محدودیت ها برای پیشگیری از شیوع کرونا به استانداران واگذار شد تا بر اساس نوع خدمات تصمیم گیری گردد.

وی اعلام کرد: احتمالا اعمال محدودیت ها در سیستم آموزشی در آموزش و پرورش و دانشگاه ها، ارائه خدمات فروشگاهی، رستوران ها، تردد و سفرها وجود دارد.

آشناگر توضیح داد: تصمیم گیری در زمینه اعمال محدودیت برای پیشگیری از شیوع کرونا بعد از هماهنگی با چهار وزیر تا انتها این هفته اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: اگرچه سرایت و شیوع کرونا در استان سمنان فرایند افزایشی دارد، ولی بیماری در استان کنترل شده است.

وی با بیان اینکه نسبت ابتلا به کرونا به مرگ و میر به نسبت جمعیت در استان سمنان کمتر از 6 درصد است، اضافه نمود: تا کنون سه هزار و 715 نفر به صورت قطعی ابتلا به کرونای آنان تایید شد.

استاندار سمنان گفت: 11 هزار و 119 نفر مشکوک ابتلا به کرونا در استان سمنان شناسایی شده است و در زمان حاضر 219 نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی افزود: 277 نفر قطعی ناشی کرونا و 254 نفر مشکوک به کرونا در استان سمنان تا به امروز فوت کردند.

وی با تاکید بر پرهیز برگزاری هرگونه اجتماعات به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، اعلام کرد: انتظار می رود هیات های مذهبی همچون محرم در ایام صفر رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند.

استاندار سمنان گفت: اربعین هیچ گونه راهپیمایی در داخل استان و یا به سمت کربلا و عراق نخواهیم داشت و مرزها مسدود است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3509

به "خبرنگاران استاندار: احتمال اعمال محدودیت تردد در استان سمنان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: احتمال اعمال محدودیت تردد در استان سمنان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید