خبرنگاران پادگان شهید بیگلری مشگین شهر عاری از ویروس کرونا است

به گزارش مجله نماشو، اردبیل - خبرنگاران - رییس بهداری مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر از انتخاب پادگان شهید بیگلری این شهرستان به عنوان مرکز سبز کشور در زمینه عاری بودن آن از ویروس کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران پادگان شهید بیگلری مشگین شهر عاری از ویروس کرونا است

مهدی دعایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: طبق ارزیابی های اجرا شده تا این لحظه هیچ مورد مشکوک و یا ابتلا به بیماری کرونا در این پادگان مشاهده نشده است.

او اظهارداشت: تمامی فراگیران در سلامت کامل بسر می برند و برنامه های روزمره پادگان نیز با جدیت در حال اجرا می باشد.

وی گفت: از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا اقدامات ویژه ای در این پادگان به اجرا درآمد و نتیجه آن صحت و سلامت تمامی کارکنان و فراگیران مرکز بود.

دعایی اضافه نمود: در این مدت علاوه بر ارائه آموزش های لازم بهداشتی به فرگیران و تحویل بسته های مختلف بهداشتی روزانه سه نوبت تمامی آسایشگاه ها، ساختمان های مسکونی پرسنل ، محوطه های عمومی و کلاس های آموزشی ضدعفونی و گندزدایی می شود.

وی در خصوص آسایشگاه های فراگیران نیز گفت: چیدمان تخت های داخل آسایشگاه ها تغییر یافته و با اجرای طرح ضربدری از روبرو چهره به چهره فراگیران جلوگیری شده است.

دعایی بیان نمود: در میدان تیر نیز با ضدعفونی تمامی سلاح های بکارگیری شده، امکان انتقال ویروس به وسیله سلاح نیز به صفر کاهش یافته است.

رییس بهداری پادگان شهید بیگلری همچنین گفت: ورود و خروج پادگان بدقت کنترل می شود و در صورت احتیاج از قرنطینه 14 روزه استفاده می شود.

پادگان مشگین شهر در سال 1318 هجری شمسی به عنوان بزرگترین هنگ سواره نظام شمال غرب کشور احداث و اکنون به مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری تغییر نام یافته است.

مردم شهرستان مشگین شهر نقش ارزنده این پادگان در جریان جنگ تحمیلی و شهادت پر افتخار فرمانده آن شهید بیگلری را در تنگه حاجیان از یاد نبرده اند و رشادت های پرسنل از جان گذشته این مرکز تا ابد به عنوان سند افتخار مردم منطقه بر تارک جمهوری اسلامی ایران خواهد درخشید.

پذیرش و تربیت سالانه هزاران افسر و درجه دار در این مرکز و اعزام آنها به اقصی نقاط کشور به عنوان سفیرانی در راستای شناساندن شهرستان مشگین شهر از دیگر مزایای آن بوده است.

در سال های اخیر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با پذیرش مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی در مرکز آموزش انتظامی مشگین شهر و تربیت افسران و درجه داران وظیفه زمینه ارتقای این مرکز را فراهم کرد و مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری به عنوان 6 مرکز آموزش انتظامی مهم جمهوری اسلامی ایران در کشور معرفی گردید.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3858

به "خبرنگاران پادگان شهید بیگلری مشگین شهر عاری از ویروس کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پادگان شهید بیگلری مشگین شهر عاری از ویروس کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید