خبرنگاران 72 نفر برای نشستن بر کرسی مجلس شهری در شیراز نام نویسی کردند

به گزارش مجله نماشو، شیراز-خبرنگاران-به گفته فرماندار شیراز تا پایان وقت ثبت نام دومین روز نام نویسی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر شیراز 72 نفر برای نشستن بر کرسی مجلس شهری ثبت نام کرده اند.

خبرنگاران 72 نفر برای نشستن بر کرسی مجلس شهری در شیراز نام نویسی کردند

به گزارش خبرنگاران،محمدرضا امیری شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در دومین روز ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهرستان شیراز 45 نفر نام نویسی کرده اند.

وی ادامه داد:فرایند ثبت نام 26 نفر از افرادی که در دومین روز اقدام به نام نویسی کرده اند نهایی شده است.

فرماندار شهرستان شیراز گفت: طی دو روز گذشته در شیراز مجموعا 72 نفر برای رقابت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر شیراز ثبت نام کرده که 41 نفر آنها با روش حضوری و 31 نفر بصورت غیرحضوری مراحل ثبت نام خود را طی کرده اند.

وی ادامه داد: از کل افراد ثبت نام شده تا به امروز 66 نفر مرد و 6 نفر زن هستند و جوانترین داوطلب 26 سال و مسن ترین آنها 61 سال سن دارد.

امیری گفت: مدرک تحصیلی 3 نفر از داوطلبان دکتری، 25 نفر کارشناسی ارشد، 40 نفر کارشناسی و 4 نفر نیز فوق دیپلم است.

فرماندار شهرستان شیراز اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و اهمیت حفظ سلامت شهفرایندان به همه داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر توصیه می شود که فرایند ثبت نام خود را از طریق دریافت اپلیکیشن مربوطه که در سایت وزارت کشور قابل دریافت است و یا از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت انجام دهند.

امیری با بیان اینکه در هشت کلانشهر کشور از جمله شیراز انتخابات شوراها به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد،گفت: شیراز به 11 مرکز انتخاباتی تقسیم بندی شده و انتخابات در چهار شهر شیراز که شورای 13 نفره دارد، صدرا با شورای هفت نفره و دو شهر داریون و خان زنیان پنج نفره برگزار خواهد شد.

ثبت نام داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر از 20 اسفندماه آغاز شد و تا 26 اسفندماه 99 از ساعت 8 صبح الی 18 عصر در فرمانداری شیراز ادامه دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 28 خرداد 1400 برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3140

به "خبرنگاران 72 نفر برای نشستن بر کرسی مجلس شهری در شیراز نام نویسی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 72 نفر برای نشستن بر کرسی مجلس شهری در شیراز نام نویسی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید