خصوصیات مرسدس تازه فاش شد

به گزارش مجله نماشو، مرسدس تازه دارای موتور هیبریدی با قدرت 429 اسب بخار است.

خصوصیات مرسدس تازه فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران، مرسدس AMG فرایند رو به رشد سوپر SUV را پذیرفته و نسخه داغ همه چیز را از GLA تا G با سطوح مختلف معرفی نموده است.گفته شده این خودروی تازه مرسدس از موتور مجهز به هیبریدی و توربوشارژر 429 اسب بخار قدرت می گیرد.

براساس گزارش ها، مرسدس در کوشش است تا از رقبای خود همانند بی ام و،استون، آئودی و کاین توربو پیشی گرفته و رضایت طرفداران خود را جلب کند. به همین علت این شرکت در حال توسعه موتور تازه خود با قدرت 604اسب بخار است.

با توجه به انتظاراتی که ممکن است از یک سوپرSUV با ابعاد فوق العاده داشته باشید، شاید این امر واقع بینانه باشد که برداشت اولیه مهم GLE 63 S برای خودرویی با میزان قابل توجه آن بسیار دلپذیر و آرام است. این خودرو به علت سنسورهای اطراف خود در مسافرت های طولانی برای سرنشینان بسیار راحت است.مرسدس به علت تجهیزات در خیابان های کوچک هم به راحتی حرکت می نماید.

براساس گزارش ها، فضای داخلی خودرو مجهز و راحت به نظر می رسد. دکمه های نصب شده روی فرمان به راننده دسترسی آسان و تنظیمات خودرو را فراهم می نماید. گفته شده، این مرسدس تازه دارای سیستم 48V با نام EQ Boost است، اما به محیط زیست آسیب نمی رساند، زیرا 281 گرم در کیلومتر انتشار CO2 و مصرف سوخت 22.8 مگاپیکسل-ارقامی که باید به خریداران احتمالی مکث کند به دلایل مختلف - گواهی خواهد داد.شایان ذکر است، مرسدس تازه مقرون به صرفه نیست، اما قیمت آن از دو خودروی DBX و Bentayga Speed به علت خصوصیات، کمتر است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2273

به "خصوصیات مرسدس تازه فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خصوصیات مرسدس تازه فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید