خوردبین: اگر همه یاری نمایند، پرسپولیس قهرمان آسیا می گردد، ما آدم های کوچک و رقبا آدم های بزرگی دارند

به گزارش مجله نماشو، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر همه یاری نمایند، صد درصد پرسپولیس این بار می تواند قهرمان آسیا گردد.

خوردبین: اگر همه یاری نمایند، پرسپولیس قهرمان آسیا می گردد، ما آدم های کوچک و رقبا آدم های بزرگی دارند

از سفر با تور تابستان پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمود خوردبین در مورد صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: به همه مردم تبریک می گویم. بچه ها با وجود همه مسائلی که داشتند سنگ تمام گذاشتند و با وجود تمام سنگ اندازی ها به خصوص در بازی مقابل النصر مقابل حریف خود به رجحان رسیدند و قهرمان غرب آسیا شدند.

وی در مورد احساس خود از فینالیست شدن پرسپولیس گفت: یکی از حس هایم این بود که دوست داشتم آنجا حضور داشته باشم. متاسفانه برای پرسپولیس مسائلی به وجود آورند و پیش از بازی نیز آل کثیر را محروم کردند. ما بزرگی را نداریم که در این زمان از تیم و بازیکن دفاع کند و در این زمینه مشکل نداریم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید نمود: همه دیدیم که در AFC کسی را نداریم و همین مسئله باعث شد بازیکنی که در صنعت نفت نیز همین گونه خوشحالی می نموده است را محروم نمایند. معلوم است که ما آدم های کوچکی داریم و رقبای ما آدم بزرگی دارند و این مسائل مسائل فوتبال ما است.

خوردبین در مورد پیش بینی خود از عملکرد پرسپولیس در ملاقات نهایی گفت: در حال حاضر تیم قهرمان آسیا شده است و همه در حال به به و چه چه هستند اما همه اگر یاری نمایند صد در صد پرسپولیس قهرمان می گردد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس می تواند این بار قهرمان اسیا گردد، گفت: می گویم که سال جاری پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا گردد اما به شرطی که همه یاری نمایند.

سرپرست سابق پرسپولیس در مورد نقش سرپرست یا مدیر در موفقیت های پرسپولیس گفت: مدیر خیلی مهم است و می تواند مشکل را برطرف و رجوع کند. به نظر من مسائل بیرون زمین همه دست مدیر است تا تیم بتواند با خیال راحت به زمین برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1306

به "خوردبین: اگر همه یاری نمایند، پرسپولیس قهرمان آسیا می گردد، ما آدم های کوچک و رقبا آدم های بزرگی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوردبین: اگر همه یاری نمایند، پرسپولیس قهرمان آسیا می گردد، ما آدم های کوچک و رقبا آدم های بزرگی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید