دال زوتو: ایران، ترکیب خیلی خوبی از بازیکنان جوان و با تجربه است

به گزارش مجله نماشو، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: ایران، ترکیب خیلی خوبی از بازیکنان جوان و با تجربه است که سطح آنها پیشرفت زیادی کرده است.

دال زوتو: ایران، ترکیب خیلی خوبی از بازیکنان جوان و با تجربه است

به گزارش خبرنگاران، رنان دال زوتو در مورد پیروزی 3 بر یک شاگردانش مقابل ایران در جام جهانی 2019 گفت: از کسب پیروزی خوشحالم. مسابقات بین والیبال ایران و برزیل همیشه سخت بوده و ما انتظار یک حریف سرسخت را داریم. آنها در توپگیری و دفاع خوب هستند و اشتباهات کمی مرتکب می شوند. به همین خاطر است که از کسب پیروزی و امتیازاتی که ایران به ما داد خوشحالیم.

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل ادامه داد: ایران، ترکیب خیلی خوبی از بازیکنان جوان و با تجربه است. سطح آنها پیشرفت زیادی کرده است و برزیل نیز به بازیکنان جوان خود اجازه کسب تجربه داد که عملکرد خوبی هم داشتند.

دال زوتو گفت: کسب 5 پیروزی از 5 بازی برای ما خیلی مهم بود ولی ما در میانه یک تورنمنت طولانی هستیم. به همین خاطر نمی توانیم در مورد آینده یا سرنوشت جام چیزی بگوییم. ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم و احساس راحتی پس از 5 پیروزی برای ما یک فاجعه خواهد بود. ما می دانیم که حریف بعدی ما (آرژانتین)، تیم بسیار خوبی است. ما چند ماه پیش این تیم را 3 بر 2 بردیم. آرژانتین سطح بالایی از والیبال را ارائه می کند و اصلاٌ نمی توان مقابل آنها احساس راحتی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 564

به "دال زوتو: ایران، ترکیب خیلی خوبی از بازیکنان جوان و با تجربه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دال زوتو: ایران، ترکیب خیلی خوبی از بازیکنان جوان و با تجربه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید