درخواست باشگاه های فرانسوی برای از سرگیری تمرینات

به گزارش مجله نماشو، باشگاه های فرانسوی به فدراسیون فوتبال و مقامات این کشور پیشنهاد دادند که با از سرگیری تمرینات موافقت کنند.

درخواست باشگاه های فرانسوی برای از سرگیری تمرینات

به گزارش خبرنگاران و به نقل از لوپاریزین، شیوع ویروس کرونا در فرانسه و کشورهای اروپایی و جهان باعث تعطیل کامل فوتبال و رقابت های ورزشی شده است.

تعطیلی فوتبال باعث شده است تا زیان و ضرر زیادی به باشگاه های بزرگ و کوچک اروپایی وارد شود و با وجود آنکه چند هفته ای از تعطیلی لیگ می گذرد اما هنوز سرنوشت نهایی معین نیست و خبری هم از کشف واکسن کرونا و یا کمتر شدن دامنه گسترش نیست.

باشگاه های فرانسوی در نامه ای که به فدراسیون فوتبال نوشتند خواستار موافقت با از سرگیری تمرینات خود شدند تا بیشتر از این دچار ضرر و زیان مالی نوشتند.

به نوشته لوپاریزین باشگاه ها در این نامه خود پیشنهاد دادند که بازیکنان را در محل تمرین و مسابقه تا سرانجام لیگ قرنطینه کنند و اجازه هیچ گونه خروجی را به آن ها ندهند.

پیش از این رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه تاکید کرد که تنها با اجازه و چراغ سبز مقامات بهداشتی و دولت می توانند اجازه ادامه لیگ را صادر کنند و تا الان چنین اجازه ای داده نشده است.

فرانسه به همراه ایتالیا، اسپانیا و آلمان بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را در بین کشورهای اروپایی دارند و شمار مبتلایان و قربانیان به این ویروس در فرانسه روز به روز در حال افزایش است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1000

به "درخواست باشگاه های فرانسوی برای از سرگیری تمرینات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست باشگاه های فرانسوی برای از سرگیری تمرینات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید