دستور فوری استراماچونی از ایتالیا به وریا غفوری

به گزارش مجله نماشو، آندره آ. استراماچونی، سرمربی پیروز استقلال که به دلیل مسائل اقتصادی مجبور شد تیمش را رها و راهی ایتالیا گردد، امیدوار است هر چه زودتر با حل شدن مسائل به تیم بازگردد.

دستور فوری استراماچونی از ایتالیا به وریا غفوری

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استراماچونی در مصاحبه با شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال، در مورد مذاکره و قرار با مسئولان استقلال در ترکیه گفت: من با هیچکس هیچ قراری ندارم. همه چیز شفاف است و قبلا هم گفتم مسائل حل گردد به ایران باز می گردم. من فقط منتظر چراغ سبز وکیلم هستم تا با اولین پرواز به ایران بیایم

سرمربی ایتالیایی آبی ها در مورد کاهش قرارداد با استقلال از دو سال به یک سال عنوان نمود: من به دنبال حل مسائل هستم. پرداختی که به من صورت گرفت باعث مسائلی برای من شد. من مسائلم با استقلال حل گردد به قرادادی که در تابستان بستم پایبند خواهم بود.

وی در مورد این مورد که از باشگاه به او گفتند که تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و آیا از این اتفاق نیز ناراحت است؟ گفت: به هیچ عنوان. تمام مسائل من همان مسائل اقتصادی و پرداختی هاست. من از قبل هم می دانستم باید در پلی آف بازی کنیم.

در نهایت استراماچونی در مورد اینکه قبل از دیدار با پیکان تیمش را ترک نموده است، آیا این تصمیم حرفه ای بود؟ اعلام کرد: ما 4 بار به باشگاه هشدار داده بودیم. هر بار هم می گفتند مسائل حل می گردد، اما نشد. وکیلم گفت: در تمرینات شرکت نکنم. من حتی اگر می خواستم نمی توانستم در تمرینات حضور پیدا کنم. من این قدر به بازگشت به استقلال امیدوارم که دقایقی پیش با وریا غفوری صحبت کردم و گفتم چگونه تیم را تمرین دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 647

به "دستور فوری استراماچونی از ایتالیا به وریا غفوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور فوری استراماچونی از ایتالیا به وریا غفوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید