رایزنی برای دریافت اینترنت رایگان دانشجویی با وزارت ارتباطات شروع شده است

به گزارش مجله نماشو، معاون آموزشی وزارت علوم گفت: اینترنت رایگان را در سه ترم گذشته داشتیم این ترم هم رایزنی هایی با وزارت ارتباطات شروع شده است، امیدواریم این ترم هم انجام گردد.

رایزنی برای دریافت اینترنت رایگان دانشجویی با وزارت ارتباطات شروع شده است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم درباره واکسیناسیون دانشجویان و آموزش حضوری دانشگاه ها گفت: کاری که ما در وزارت علوم با هماهنگی با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام دادیم این بود که لیستی از تمام دانشجویانی که در دانشگاه های ما تحصیل می نمایند به تفکیک استان و دانشگاه به این وزارتخانه ارسال کردیم.

وی ادامه داد: برای اعضای هیأت علمی و کارکنان در مرداد ماه این کار انجام و تمام شد. اگر هم تعدادی به جای مانده باشند، تعداد اندکی از همکاران هستند که آن ها هم واکسینه خواهند شد.

معاون آموزشی وزارت علوم اضافه نمود: وزارت بهداشت همان طور که اعلام شده بود از ابتدای این هفته واکسیناسیون دانشجویان را به صورت گسترده آغاز نموده است و فرایند واکسیناسیون با سرعت خوبی در کشور پیش می رود در منطقه ها و دانشگاه های مختلف این سرعت واکسیناسیون فرق دارد اکنون آمار دقیقی نداریم که بخواهم اعلام کنیم، چون در وزارت بهداشت انجام می گردد و ما فقط اسامی و کد ملی دانشجویان را ارسال نموده ایم.

وی ادامه داد:، اما طبق صحبتی که با همکاران خود داشتیم امیدواریم فرایند واکسیناسیون مهر یا آبان به انتها برسد، برای آغاز این ترم که در بسیاری از دانشگاه ها از هفته آینده آغاز خواهد شد، آموزش به صورت مجازی خواهد بود.

وی ادامه داد: اما همین طور که جلو می رویم و دانشجویان واکسینه می شوند، دانشگاه ها براساس امکانات زیرساختی مثل خوابگاه ها و مسائل رفاهی، برنامه ریزی نموده اند که به تدریج آموزش حضوری را آغاز نمایند این ممکن است در دانشگاهی برای دانشجویان کارشناسی ارشد اواسط یا اواخر همین ترم محقق گردد و ممکن است در دانشگاهی موکول گردد به ترم بهمن ماه و از ترم دوم آموزش حضوری آغاز گردد.

خاکی صدیق درباره اینترنت رایگان هم گفت: اینترنت رایگان را در سه ترم گذشته داشتیم این ترم هم رایزنی هایی با وزارت ارتباطات آغاز شده امیدواریم این ترم هم انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2310

به "رایزنی برای دریافت اینترنت رایگان دانشجویی با وزارت ارتباطات شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی برای دریافت اینترنت رایگان دانشجویی با وزارت ارتباطات شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید