تور ترکیه ترکیبی: زن اهل ترکیه، بلندترین زن دنیا شناخته شد

به گزارش مجله نماشو، یک زن اهل ترکیه به وسیله کتاب رکوردهای گینس به عنوان بلندترین زن دنیا معرفی گردید.

تور ترکیه ترکیبی: زن اهل ترکیه، بلندترین زن دنیا شناخته شد

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ترکیبی در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران، یک زن 24 ساله اهل ترکیه نام خود را به عنوان بلندقدترین زن زنده دنیا ثبت کرد. رومِیسا گِلگی با داشتن قد 7 فوت و 7 اینچ (215.16 سانتی متر) این عنوان را از آن خود کرد. متخصصان پزشکی بر این باورند که شرایط خانم گِلگی که به سندرم ویور، که یک نوع اختلال ژنتیکی شناخته می گردد موجب رشد سریع وی شده است. رومیسا علاوه بر قد استثنایی اش دارای دست و پا هایی به طول 24.5 سانتی متر و پای 30.5 سانتی متری است.

شرایط رومیسا به این معناست که او از مسائل جسمی مداومی مانند بی ثباتی و مشکل در راه رفتن رنج می برد. به علت بعضی از مسائل حرکتی او در ابتدا از ویلچر استفاده می کرد، اما حالا می تواند با یاری واکر نیز به پیاده روی برود.

بیشتر بخوانید

این دختر 24 ساله در این باره گفت: هر نقصی می تواند برای شما به یک مزیت تبدیل گردد؛ بنابراین خودتان را آن طور که هستید بپذیرید، از استعداد های خود مطلع شوید و برترین کار را انجام دهید.

لازم به ذکر است؛ این دومین بار است که رومیسا رکورد گینس را به نام خود ثبت می نماید. او در سال 2014 عنوان بلندترین نوجوان زنده دنیا را به نام خود نموده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2248

به "تور ترکیه ترکیبی: زن اهل ترکیه، بلندترین زن دنیا شناخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ترکیبی: زن اهل ترکیه، بلندترین زن دنیا شناخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید