زیباترین رنگ آمیزی هایی که روی بدنه هواپیماها اجرا شده است

به گزارش مجله نماشو، زیباترین رنگ آمیزی هواپیماها

زمانی که به عنوان مسافر با هواپیما سفر می کنید احتمالا به بیرون آن توجه زیادی نخواهید داشت. بیشتر طراحی های شرکت های هواپیمایی به صورتی ملایم با رنگ سفید بوده به گونه ای که نام خود را بر روی بدنه حک کرده اند. اما برخی از زیباترین رنگ آمیزی هواپیماها وجود داشته که از قالب های سنتی خارج شده و با طراحی خلاقانه از سوی شرکت های هواپیمایی معنای کاملا جدیدی را در سبک سفر ایجاد کرده اند. چندین شرکت هواپیمایی در سراسر جهان وجود داشته که اجازه می دهند تا با طراحی های خلاقانه و غافلگیرکننده زیباترین رنگ آمیزی هواپیماها را ایجاد کنند. این که این رنگ آمیزی های خلاقانه برای مقصدی خاص بوده و یا تنها یک شخصیت کارتونی سرگرم کننده باشد، در هر صورت این زیباترین رنگ آمیزی هواپیماها باعث می شود تا جلوه ای خاص به شرکت های هواپیمایی داده شود. حضور در این پروازها می تواند تجربه ای متفاوت را برای اشتراک گذاری در اختیار شما بگذارد. با خبرنگاران همراه شوید تا با برخی از این طراحی های خلاقانه از شرکت های هواپیمایی بیشتر آشنا شویم.

زیباترین رنگ آمیزی هایی که روی بدنه هواپیماها اجرا شده است

خطوط هواپیمایی ایسلند - نورهای شمالی

این یک موضوع شناخته شده است که ایسلند از جمله مکان های بسیار زیبا به خصوص برای دیدن نورهای شمالی و شفق قطبی می باشد. شرکت هواپیمایی ایسلند برای جذب مسافران به این کشور و دیدن نورهای شمالی یکی از زیباترین رنگ آمیزی هواپیماها را با استفاده از طراحی خلاقانه ای از نورهای شمالی و شفق قطبی را انجام داده است. این طراحی ها صرفا به رنگ آمیزی بیرونی ختم نشده و در داخل نیز مجهز به چراغ های ال ای دی خاصی می باشد که حس نورهای شمالی را برای مسافران ایجاد می کند و به خوبی می توان گفت که این پروازی جادویی است.

خطوط هوایی بروکسل - تن تن

می توان این طراحی خلاقانه را یکی از زیباترین رنگ آمیزی هواپیماها دانست. تن تن شخصیت کارتونی برجسته بلژیکی به خوبی بر روی این هواپیما نقش بسته است. این طراحی خلاقانه از بیرون بیشتر تصویر یک کوسه بوده که تن تن بر روی آن نقش بسته است. در فضای داخل نیز همچنین می توانید تصاویری از تن تن و کاپیتان هادوک را مشاهده کنید. مسافران این هواپیما می توانند کتاب های تن تن را نیز در طول پرواز مطالعه کنند. این طراحی خلاقانه در سال 2015 انجام شده و قرار است تا سال 2019 در سراسر اروپا به پرواز در آید.

هواپیمایی اوا ایر - هلو کیتی

شاید بتوانید یک بار تجربه ای متفاوت با این گربه ها داشته باشید. یکی از زیباترین رنگ آمیزی هواپیماها کارتون هلو کیتی بر روی شکت هواپیمایی اوا ایر است. این طراحی های خلاقانه بر روی 6 فروند از هواپیماهای این شرکت ترسیم شده تا تعهد خود را عمل نماید. این پروازها در تمامی مسیرهای آسیای این شرکت هواپیمایی که در آن ها هلو کیتی محبوب می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. این شخصیت های کارتونی در پس زمینه ای ساده از بدنه هواپیماها قرار گرفته اند.

هواپیمایی آلاسکا - ما به دیزنی لند می رویم

این را می توان یکی از زیباترین رنگ آمیزی هواپیماها و شادترین آن ها شناخت. خطوط هوایی آلاسکا این طراحی خلاقانه را با شخصیت های دیزنی لند ترکیب کرده است. همانطور که مشخص است مینی، میکی و غیره را می توانید پیش از سوار شدن به این هواپیمای فوق العاده مشاهده کنید. این هواپیما در واقع می گوید که ما به دیزنی لند می رویم. این شرکت هواپیمایی در واقع دو هواپیما با شخصیت های دیزنی داشته تا بتواند جشن رابطه طولانی خود را با رفت آمدهای مکرر داشته باشد.

هواپیمایی آفریقای جنوبی - بازی های المپیک

این طراحی خلاقانه توسط شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی برای انتقال ورزشکاران المپیک آتلانتا در سال 1996 طراحی شده و یکی از زیباترین رنگ آمیزی هواپیماها می باشد که بسیاری از مردم همچنان آن را به یاد می آورند. مردم در واقع این هواپیما را به رنگ های زرد، سبز، سفید، قرمز، آبی و مشکی نگاه می کنند که ترکیبی از رنگ های پرچم آفریقای جنوبی است. این هواپیما ورزشکاران را در مسابقات المپیک همراهی کرده و باعث شد تا به یاد ماندنی شود.

هواپیمایی آنا - پیکاچو من شما را انتخاب می کنم

شرکت هواپیمایی آنا دوباره این کار را انجام داده و آن ها یک هواپیما تخیلی دیگر را به اسمان فرستادند. این طراحی شگفت انگیز از پیکاچو و پوکمون به زندگی وارد شده است. این یکی از زیباترین رنگ آمیزی هواپیماها می باشد که با رنگ زرد روشن در آسمان قرار گرفته و شما آرزو می کنید که بتوانید سوار بر آن شوید. این شرکت هواپیمایی در سال 1998 حماسه را ایجاد کرد که بر این اساس مسافران خوش شانس آن توانستند تجربه ای کامل از پوکمانیا داشته و کیسه های سوغاتی و ظروفی از آن را داشته باشند. علاوه بر این سرگرمی های مختلف و حتی لباس های پوکمون نیز به آن ها داده شد.

هواپیمایی وسترن پاسیفیک - سیمپسون ها

این طراحی که یکی از زیباترین رنگ آمیزی هواپیماها می باشد، خانواده کارتونی مورد علاقه بسیاری به نام خانواده سیمپسون به نمایش در می آورد. سیمپسون ها در این هواپیمای زرد رنگ در حال پرواز به سوی اسپرینگ فیلد می باشند. این شرکت هواپیمایی بر روی بدنه خود هومر، مارگ، بارت، لیزا و مگی را طراحی کرده و به گونه ای شخصیت مارگ را در دم هواپیما طراحی کرده است تا موهای آبی رنگ آن به خوبی در این فضا جا شود.

وست جت - کارتون فروزن

فیلم کارتونی فروزن یا یخ زده که بسیار محبوب می باشد در یک همکاری مشترک بین شرکت دیزنی و هواپیمایی وست جت به عنوان یکی از زیباترین رنگ آمیزی هواپیماها شناخته می شود. این طراحی که شامل شخصیت های آنا و السا و همچنین اولاف می باشد. این یک تلاش مشترک بین وست جت و هنرمندان دیزنی بوده است. این طراحی خلاقانه آنا و السا را در سرما در قسمت انتهایی نشان داده و اولاف را در قسمت جلویی و در گرما و بر روی شن های ساحل نشان می دهد.

هواپیمایی نیوزیلند - هابیت

یک راه منحصر به فرد برای تبلیغ یک فیلم مشهور طراحی زیباترین رنگ آمیزی هواپیماها با شخصیت های آن فیلم می باشد. در شرکت هواپیمایی نیوزیلند علاوه بر اینکه می توانید تصویر تمامی کاراکترهای مورد علاقه خود را بر روی بدنه بیرونی هواپیما مشاهده نمایید، نشانه هایی از ان نیز در داخل هواپیما وجود دارند. این طراحی خلاقانه نه تنها یک راه عالی برای تبلیغ فیلم بود بلکه باعث شد تا گردشگری در این منطقه به شکلی چشمگیر افزایش پیدا کند.

هواپیمایی آلاسکا - یک ماهی سالامون بزرگ

این طراحی که از زیباترین رنگ آمیزی هواپیماها می باشد، نوعی منحصر به فرد از ترسیم یک ماهی سالامون بر روی تمام بدنه هواپیما بود که در سال 2005 به نمایش درآمد. نوع هواپیما یک بویینگ 737 بود که نام آن را سالامون-سه-سالامون (Salmon-Thirty-Salmon) قرار داده بودند. این ایده ای هوشمندانه و خلاقانه بود که توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرد. در اصل این رنگ آمیزی برای ترویج صنعت دریایی کشور انجام شده بود که در نهایت در سال 2011 از روی بویینگ 737 برداشته شد. مردم که از این کار راضی نبودند با اعتراضاتی شرکت هواپیمایی آلاسکا را ترغیب کردند تا مجددا در سال 2012 این طراحی خلاقانه را ایجاد نماید.

کولولا - هواپیما 101

این شرکت هواپیمایی یک ایده خلاقانه داشت که کمی نیز طنز در آن ترکیب شده بود. نکته اول اینکه رنگ سبز خاص آن کاملا جلوه خاص داشته و نوشته های سفید رنگ بر روی آن قطعا توجه شما را به خود جلب می کند. تمام نوشته های سفید رنگ که در طراحی هواپیما مورد استفاده قرار گرفته اند، بخش های مختلف شامل درب جلو، موتور، کابین ها، قسمت بار و غیره را نشان می دهند. این رنگ آمیزی بسیار ساده اما واقعی بوده و به همین دلیل بسیار تاثیرگذار است.

خطوط هوایی نیوزیلند - تمام مشکی

یکی از بهترین راه ها برای پرداختن به یک تیم ورزشی انجام زیباترین رنگ آمیزی هواپیماها می باشد که شرکت هواپیمایی نیوزیلند این کار را انجام داده است. کشور نیوزیلند یکی از طرفداران ورزش راگبی بوده و نام تیمشان تمام مشکی (All Blacks) می باشد. بنابراین یک ایرباس 320 به رنگ تمام مشکی با نمادی سنتی از کورو (Koru) در پشت آن با افتخار به حمایت از تیم ملی این کشور می پردازد. طراحی خلاقانه این شرکت هواپیمایی فوق العاده ساده بوده اما بسیار صیقلی می باشد و به دلیل رنگ منحصر به فرد ان به خوبی در آسمان جلوه می کند.

این ها فقط برخی از طراحی های خلاقانه شرکت های هواپیمایی بوده که در طول های سال های اخیر دیده شده اند. برخی از این هواپیماها همچنان در حال پرواز می باشند بنابراین اگر شما خوش شانس باشید می توانید سفر با یکی از آن ها را داشته باشید.

منبع: www.thetravel.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1042

به "زیباترین رنگ آمیزی هایی که روی بدنه هواپیماها اجرا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین رنگ آمیزی هایی که روی بدنه هواپیماها اجرا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید