زیدان به شایعه مربیگری اش در یوونتوس دامن زد

به گزارش مجله نماشو، سرمربی سابق رئال مادرید با سفر به تورین، بازار شایعات درباره مربیگری اش در یوونتوس را داغ نموده است.

زیدان به شایعه مربیگری اش در یوونتوس دامن زد

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان ستاره سابق یوونتوس و سرمربی فصل گذشته رئال مادرید که از سرانجام فصل گذشته بیکار بوده است با سفر به تورین به شایعه بازگشتش به بانوی پیر برای راهنمایی این تیم دامن زد.

زیزو گزینه اول جانشینی ماسیمیلیانو آلگری سرمربی فعلی یووه است، کسی که انتظار می رود در سرانجام فصل تورینی ها را ترک کند. گفته می گردد که آلگری صرف نظر از هر نتیجه ای که در بازی برگشت تیمش مقابل اتلتیکومادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کسب کند، در سرانجام این فصل از یووه جدا می گردد. یووه بازی رفت را مقابل اتلتیکومادرید با نتیجه 2 بر صفر باخته است و سه شنبه این هفته میزبان روخی بلانکو است.

طبق گزارش نشریه استمپای ایتالیا، زیدان چند روز گذشته را در تورین سپری و از همین فرصت برای مذاکره با نمایندگان یوونتوس استفاده نموده است.

در همین حال نیکلا آموروسو، هم تیمی سابق زیدان در یوونتوس، با انتشار تصویری از خود در کناز زیزو، فرارا و مارک یولیانو که متعلق به سال 2016 است، به شایعه بازگشت سرمربی فرانسوی سابق رئال مادرید به تورین دامن زده است.

گویا زیدان مستقیماً با آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس تماس نداشته اما احتمال می رود که طرفین به وسیله نمایندگان شان با یکدیگر ارتباط برقرار نموده باشند. این در حالیست که اخیراً گفته شده باشگاه رئال مادرید تمایل دارد زیدان را به نیمکتش برگرداند و علاوه بر آن، باشگاه های چلسی و پاری سن ژرمن هم خواستار استخدام این مرد فرانسوی هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4714

به "زیدان به شایعه مربیگری اش در یوونتوس دامن زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان به شایعه مربیگری اش در یوونتوس دامن زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید