ساخت نسل بعدی The Sims آغاز شده و بازی احتمالا آنلاین است

به گزارش مجله نماشو، ساخت و عرضه بسته های الحاقی چهارمین شماره از مجموعه بازی های The Sims با قدرت ادامه دارد؛ یعنی می توانید مطمئن باشید که به این زودی ها قرار نیست از بازی بعدی این مجموعه بشنویم. با این حال، این موضوع دلیل نمی گردد تا الکترونیک آرتز ایده پردازی و ساخت بازی بعدی این سری را آغاز ننموده باشد. مدیر عامل الکترونیک آرتز به تازگی از برنامه های شان برای نسل بعدی بازی های The Sims صحبت نموده است.

ساخت نسل بعدی The Sims آغاز شده و بازی احتمالا آنلاین است

در جلسه اخیری که الکترونیک آرتز برای ارایه آمار و ارقام تجاری برای سهامداران برگزار نموده بود، اندرو ویلسون، مدیر عامل این شرکت، به سوالی درباره ساخت بازی های دیگری در مجموعه The Sims پاسخ داد و از آینده این مجموعه گفت. در پاسخ به این سوال که آیا الکترونیک آرتز میخواهد نسخه ای آنلاین از The Sims بسازد، اندرو ویلسون گفت که استودیوی بازی سازی Maxis مشغول ساخت روی نسل بعدی این مجموعه بازی هاست و به استفاده از قابلیت های آنلاین هم فکر نموده است.

مدیر عامل الکترونیک آرتز گفت که هواداران سری بازی های The Sims از آن ها انتظار دارند تا همین فرایند فعلی را ادامه دهند، ولی در عین حال استودیوی Maxis برنامه دارد تا قابلیت های اجتماعی و آنلاین را هم در بازی استفاده کند. ویلسون افزود که قسمت بعدی بازی های The Sims برای سال های آینده و دور برنامه ریزی شده است.

اندرو ویلسون درباره ساخت قسمت بعدی مجموعه بازی های The Sims در جلسه اخیر الکترونیک آرتز گفت:

مجموعه The Sims هفته آینده 20 ساله می شود. استودیوی بازی سازی ماکسیس و تیم سازنده این بازی مثل گذشته در حال کوشش هستند تا محتوایی خلاقانه و ایده هایی جدید برای جامعه هواداران The Sims در تمام جهان فراوری نمایند. بگذارید به دلایل اینکه چرا بازی ویدیویی می کنیم، اشاره کنم؛ انگیزه هایی مثل الهام دریافت، فرار از جهانی واقعی، تعاملات اجتماعی، ساخت و ساز، بهبود فردی و هم چنین رقاب. مجموعه بازی های The Sims در تمام این سال ها در راستای تحقق بخشیدن به انگیزه هایی مثل ساخت و ساز و بهبود فردی و الهام بخشیدن کوشش نموده است، ولی روی تعاملات اجتماعی و جنبه های رقابتی تمرکز نداشته است.

ویلسون ادامه داده است:

در سال های اخیر، جامعه هواداران بازی های The Sims بزرگتر شده است و استفاده از پلتفرم های اجتماعی مختلف برای متصل شدن به یکدیگر هم رشد نموده است؛ طوری که بازی نماینده ها چه داخل بازی و چه بیرون آن، کارهایی که انجام می دهند را به اشتراک می گذارند. بازی The Sims Online هم برای ما تجربه ای در این زمینه بود. هم چنین مشاهده می کنیم که ظرفیت های رقابتی The Sims هم در حال افزایش است و افراد مقایسه های زیادی با یکدیگر انجام می دهند. مشخصا نه رقابت به معنای ورزشی آن، بلکه در چیزهایی که افراد می سازند و چگونگی ساخت و ساز اینکه چگونه در جهانی The Sims برای ساخت و ساز از خلاقیت خود استفاده می نمایند.

درباره بازی بعدی سری The Sims اندرو ویلسون شرح داد:

استودیوی ماکسیس مشغول ایده پردازی The Sims برای نسلی جدید، پلتفرم های مختلف و قرار دادن جهانی بازی در قالب پلتفرمی ابری است. با این حال باید در نظر داشته باشید در عین اینکه ما همواره پایبند به انگیزه های اصلی بازی یعنی همان الهام بخشی و فرار و ساخت و ساز و بهبود فردی خواهیم بود، قابلیت هایی برای تعامل اجتماعی و رقابتی و چیزهایی مثل آن که سال ها پیش در The Sims Online وجود داشتند، به بخشی از تجربه The Sims در سال های آینده تبدیل خواهند شد. ما هم نسبت به این موضوع بسیار هیجان زده هستیم. مجموعه The Sims اساسا در سبک خود رقیبی ندارد و بازی های دیگری نیستند که چنین انگیزه هایی را برای افراد محقق می نمایند و ما معتقدیم ظرفیت های رشد بسیاری بزرگی برای ما در سال های آینده وجود دارد.

عرضه آخرین قسمت مجموعه بازی های به سال 2014 بازمی شود و عرضه محتوای جدید به صورت مرتب برای The Sims 4 ادامه دارد. نسخه پایه و اصلی این بازی هم چنین این ماه برای کاربران پلی استیشن پلاس به صورت رایگان عرضه می شود، در نتیجه می توانید از این فرصت برای امتحان بازی و قابلیت های جدید آن بهره ببرید.

الکترونیک آرتز چند سالی است که مشخصا به ساخت و عرضه بازی های آنلاین روی آورده و حتی نقش آفرینی های تک-نفره این شرکت هم به بازی های آنلاین تبدیل شده اند. چند وقت پیش شنیدیم که الکترونیک آرتز قسمت چهارم مجموعه بازی های عصر اژدها را هم تبدیل به یک بازی آنلاین نموده است. با این حال، استفاده از جهانیی آنلاین برای فرایند بازی The Sims می تواند نتایج جذاب و خوبی را در پی داشته باشد. البته که صحبت های اندرو ویلسون مشخصا به این موضوع اشاره دارد که احتمالا The Sims بعدی بخش های فعلی و معمول خود را حفظ خواهد نمود و حالت آنلاین آن، موضوعی اجباری نخواهد بود.

منبع: SimsCommunity.info

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 884

به "ساخت نسل بعدی The Sims آغاز شده و بازی احتمالا آنلاین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت نسل بعدی The Sims آغاز شده و بازی احتمالا آنلاین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید