سارا بهمنیار: مطمئن بودم روی سکوی جهانی خواهم رفت، هدف اصلی من کسب مدال در المپیک 2020 است

به گزارش مجله نماشو، دارنده مدال برنز مسابقات کاراته قهرمانی دنیا گفت: قبل از مسابقات دنیای می دانستم روی سکو خواهم بود اما رنگ مدالم را نمی دانستم.

سارا بهمنیار: مطمئن بودم روی سکوی جهانی خواهم رفت، هدف اصلی من کسب مدال در المپیک 2020 است

سارا بهمنیار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص نخستین تجربه خود از حضور در مسابقات جهانی کاراته و کسب مدال برنز این رقابت ها گفت: مسابقات جهانی اسپانیا اولین حضور من در این رقابت ها رده سنی بزرگسالان بود و واقعا تجربه این مسابقات حس خیلی خوبی داشت. من قبل از مسابقات نیز می دانستم روی سکو قرار می گیرم و هر کسی در خصوص عملکردم در این مسابقات سوال می کرد، می گفتم رنگ مدالم معین نیست اما مطمئنا روی سکوی خواهم بود.

وی در خصوص شکست در دیدار نیمه نهایی عنوان نمود: من در دیدار مقابل حریف ترکیه ای 3 بر 2 مغلوب شدم و واقعا مبارزه نزدیکی با حریف خود داشتم. امتیازات ما به گونه ای بود که با هم امتیاز کسب می کردیم . در لحظه آخر نیز با هم حمله کردیم اما متاسفانه من کارت ویدئو چک نداشتم تا در خصوص امتیاز خود اعتراض کنم. همین مسئله باعث شد تا دیگر نتوانم امتیاز کسب کنم و از حضور در دیدار نهایی باز بمانم و برای کسب مدال برنز کوشش کنم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کاراته در خصوص تفاوت سطح رقابت های بزرگسالان با رده های پایه گفت: تفاوت واقعا خیلی زیاد است. در رده بزرگسالان بازیکنان باتجربه ای زیادی حضور دارند و این مسئله کار را سخت می نماید، البته در مسابقات جهانی اسپانیا بازیکنانی هم حضور داشتند که من در رده های پایه با آنها دیدار نموده بودم.

بهمنیار در خصوص برنامه های آینده خود عنوان نمود: بعد از کسب مدال برنز مسابقات جهانی اسپانیا، هدف اصلی من رقابت های المپیک 202 توکیو است. در اولین قدم نیز باید سهمیه المپیک را کسب تا بتوانم مدال خوش رنگ المپیک را نیز به دست بیاورم.

وی در خصوص احساس خود به عنوان دومین مدال آور بانوان در بخش کومیته گفت: حس بسیار خوبی دارم. اینکه به عنوان کوچکترین عضو تیم ملی کاراته بانوان توانستم در چنین آوردگاهی به مدال دست پیدا کنم به من حس قدرت و افتخار دست می دهد و انگیزه ام را نیز بیشتر می نماید. کاراته بانوان قربانی تصمیمات و خودخواهی های مردانه، وقتی تسویه حساب های مجازی جای همدلی را می گیرد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2893

به "سارا بهمنیار: مطمئن بودم روی سکوی جهانی خواهم رفت، هدف اصلی من کسب مدال در المپیک 2020 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارا بهمنیار: مطمئن بودم روی سکوی جهانی خواهم رفت، هدف اصلی من کسب مدال در المپیک 2020 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید