سخنگوی النجباء: داعش در حال بازیابی خود است

به گزارش مجله نماشو، سخنگوی جنبش النُجَباء عراق برنامه ریزی گروه تروریستی تکفیری داعش برای هدف قرار دادن شهر های مقدس و پایتخت عراق را فاش کرد و به نمایندگی از مقاومت اسلامی عراق به حامیان منطقه ای و بین المللی تروریسم تکفیری به ویژه داعش هشدار داد.

سخنگوی النجباء: داعش در حال بازیابی خود است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی جنبش النُجَباء در گفت وگوی تلویزیونی با شبکه الاتجاه عراق با اعلام اینکه اگر به این حمایت انتها ندهند دامنه جنگ علیه تروریسم ممکن است گسترده گردد، اعلام نمود: اطلاعاتی در دست داریم که ثابت می نماید گروه تروریستی داعش در حال بازیابی خود است.

نصر الشَمَّری در این تبادل نظر ضمن عرض تسلیت به خانواده جان باختگان عملیات تروریستی اخیر در بغداد، گفت که از میان 5 تروریست انتحاری تنها دو تن خود را منفجر نموده و حتی تروریست های داعشی در حال آماده سازی دو خودروی بمب گذاری شده برای یک جنایت تروریستی دیگر هستند.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش توان امنیتی دولت عراق برای مقابله و نابودی تروریست های داعشی بر آمادگی نیرو های مقاومت برای همکاری با دستگاه های امنیتی عراق باهدف مبارزه با تروریست ها تاکید نمود.

سخنگوی جنبش النُجَباء تاکید نمود: امنیت عراق و حفظ جان شهروندان عراقی خط قرمز ماست و گروه های مقاومت اسلامی به تروریست ها و حامیان آن ها که می خواهند عراق را با آتش جنگ بسوزانند، اجازه نمی دهند.

میدان الطیران در مرکز شهر بغداد روز پنجشنبه شاهد دو حمله انتحاری با استفاده از کمربند انفجاری بود که به کشته شدن 32 عراقی و زخمی شدن 110 نفر دیگر منجر شد.

این انفجار های انتحاری با موج محکومیت های داخلی و بین المللی روبرو شد و گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1531

به "سخنگوی النجباء: داعش در حال بازیابی خود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی النجباء: داعش در حال بازیابی خود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید