سریال غرق شدن در دریاچه های لرستان؛ کیو جان جوان اهوازی را گرفت

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران/لرستان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد از غرق شدن جوان اهوازی در دریاچه کیو خبر داد.

سریال غرق شدن در دریاچه های لرستان؛ کیو جان جوان اهوازی را گرفت

مهرداد فلاح در تشریح این خبر گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان و اعلام خبر غرق شدن جوانی حدوداً 30 ساله، بلافاصله تیم غواصی سازمان آتش نشانی از ایستگاه شماره دو به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه این مرد جوان به علت بی احتیاطی و عدم تسلط به فن شنا در دریاچه کیو غرق شده بود که غواصان سازمان بلافاصله با حضور در محل حادثه اقدام به جستجو برای یافتن جسد کردند.

فلاح شرح داد: غواصان پس از دقایقی پیکر بی جان شخص غرق شده را از عمق آب بیرون کشیده و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند که متاسفانه تلاش های امدادگران اورژانس برای احیای مرد جوان ناکام ماند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: علیرغم هشدارها مبنی بر ممنوعیت شنا در دریاچه های سطح شهر و نصب بنرهای هشداردهنده، متاسفانه تعدادی از جوانان به این هشدارها توجه نمی کنند و هر ساله شاهد غرق شدن هستیم.

وی تأکید کرد: گردشگران توصیه های ایمنی را جدی بگیرند و از شنا کردن در دریاچه ها، سدها، آبگیرها و رودخانه ها جدا خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2321

به "سریال غرق شدن در دریاچه های لرستان؛ کیو جان جوان اهوازی را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال غرق شدن در دریاچه های لرستان؛ کیو جان جوان اهوازی را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید