تور چک: سفر به 5 شهر دیدنی جمهوری چک

به گزارش مجله نماشو، زیباترین شهرهای جمهوری چک

در اطراف کشور جمهوری چک ده ها شهر و روستا وجود دارند که سرشار از تاریخ، فریبندگی و زیبایی هستند. هرکدام از این شهرها و روستاها فهم اندکی از آنچه کل اروپا پیش از جنگ ممکن است شبیه آن بوده باشد به ما می دهند. راهنمای ما در خصوص زیباترین شهرهای جمهوری چک را آنالیز کنید تا از این شهرها در سفرتان به جمهوری چک بازدید نمایید. با خبرنگاران همراه باشید:

تور چک: سفر به 5 شهر دیدنی جمهوری چک

با ما سفر کنید و با تور چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

Olomouc

الوموتس که ابتدا به وسیله رومیان بوجود آمد، تا الان از تاریخی غنی ای بهره برده است از جمله دوره کوتاهی که مرکز منطقه موراویا بوده است. در زمان حاضر، الوموتس یک شهر دانشجوئی آرام اما سرزنده است که تعدادی بناهای تاریخی زیبا و عجایب تاریخی در اطراف آن پراکنده اند. ستون تثلیث مقدس در میدان اصلی یکی دیگر از مکان های ثبت شده یونسکو در جمهوری چک است، این میدان بعلاوه، یک ساعت نجومی را به رخ می کشد تا با ساعت مشهور نجومی پراگ رقابت کند.

Kutná Hora

کوتناهرا ابتدا در قرن 12 میلادی به عنوان صومعه بوجود آمد و رشد کرد تا مکانی بزرگ برای معدن کاری نقره شد و بنابراین، یکی از ثروتمندترین شهرهای اروپا در قرن های سیزدهم تا شانزدهم هجری شد. معادن در نهایت تخریب شد که باعث شد شهر را نیز با خود به زوال بکشد. با این وجود، این شهر تعدادی مکان منحصربه فرد برای بازدید دارد که در نهایت باعث شد این شهر در فهرست یونسکو ثبت گردد. کلیسای سنت باربارا یک مثال خیره کننده از معماری های آخر گوت هاست و استودان سدلک، که بصورت دوست داشتنی و در عین حال عجیب و غریب با نام کلیسای استخوانی شناخته می گردد، یقینا ارزش سفر 45 دقیقه ای از پراگ تا آن جا را دارد

Telč

تلچ در اطراف قلعه گوتی اولیه آن ساخته شد، اما این ساختمان های دوره رنسانس در مرکز شهر هستند که وجه یونسکویی شهر را ایجاد نموده اند و یکی از زیباترین شهرهای جمهوری چک به شمار می رود. میدان به صورت عجیبی برای چنین شهر کوچکی وسعت دارد و چنانچه به مرکز شهر بروید، با ساختمان هایی از دوره رنسانس در اطراف محاصره خواهید شد که فوق العاده زیبا رنگ شده اند. قلعه رنسانسی باعث خواهد شد حس کنید که در ایتالیا هستید و این حداقل قسمتی با معمار ایتالیایی ای است که بازسازی آن در اواخر قرن شانزدهم اجرا شده است. با وجود زیبایی فوق العاده تلچ، این شهر هنوز به وسیله گردشگران زیادی مورد بازدید قرار نگرفته است.

Mariánské Lázně

در میان جاذبه های دیگر کشور جمهوری چک آسان است فراموش کنیم که قسمت غربی کشور زمانی در اروپا بدلیل آب های معدنی ای که نخبگان از آن استفاده می کردند، شناخته شده بود. بخاطر افرادی که برای درمان با آب های معدنی به ماریانسکه لازنی می آمدند، شهر در اواسط قرن نوزدهم از یک سکونتگاه کوچک به یک شهر آب معدنی درمانی پیشرفته تبدیل شد. بعد از آن، شهر وارد یک دوره رشد و توسعه شد، بنابراین بیشتر ساختمان های فوق العاده تاریخی این منطقه در آن دوره ساخته شده اند. شما بعلاوه می توانید جدا از منظره ها زیبای اطراف، از فواید مربوط به سلامت آب های معدنی که امپراطوران و پادشاهان در قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم از آن بهره می بردند، بهره ببرید

Tábor

تابور که اردوگاه ترجمه می گردد، تاریخ شگفت انگیزی دارد. این شهر به وسیله یک گروه تندرو از سربازان هوسی در زمان جنگ های هوسی ها بنا قرار گرفت. بنابراین از ابتدا با چندین سیستم استحکامی ساخته شد، از جمله، قرار گرفتن آن روی یک تپه و مجموعه تونل ها. مدتی حتی به عنوان کمون مساوات طلبی دهقانان به کار رفت. در میدان زیبای شهر مجسمه یان ژیژکا، رهبر بزرگ هوسی واقع شده است. علیرقم ارتباط این شهر با جنگ، هنوز می توانید معماری برجسته دوره رنسانس و منظره ها فوق العاده ای از اطراف را بیابید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2038

به "تور چک: سفر به 5 شهر دیدنی جمهوری چک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چک: سفر به 5 شهر دیدنی جمهوری چک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید