سهام قرمزها برای فروش

به گزارش مجله نماشو، برادران گلیزر به اسم مالکان باشگاه منچستریونایتد روز گذشته (سه شنبه) بخشی از سهام این باشگاه را در بازار بورس نیویورک به فروش گذاشتند.

سهام قرمزها برای فروش

ارزش مقدار سهامی که کوین و ادوارد گلیرز در بورس آمریکا به فروش گذاشته اند 9.5 میلیون دلار است. به این ترتیب رقم کلی سهامی که آنها تا کنون به فروش گذاشته اند به 186.86 میلیون دلار افزایش پیدا نموده است.

طبق بیانیه منتشره، درآمدهای حاصل از فروش این سهام باشگاه صرف خود باشگاه نخواهد شد.

این اقدام 5 ماه پس از آنکه بازی تیم های منچستریونایتد و لیورپول به خاطر اعتراض گسترده طرفداران منچستریونایتد به سیاست های مالکان باشگاه لغو شد، انجام شده است؛ آن ماجرا با فروپاشی پروژه سوپرلیگ اروپا همراه شد که جوئل گلیزر یکی دیگر از مالکان و مدیرمشترک این باشگاه هم نقش پررنگی در مذاکرات مربوط به شکل گیری آن داشت. در ماه مارس آورام گلیزر هم بخشی از سهام خود در باشگاه منچستریونایتد را به ارزش 70 میلیون پوند فروخت.

مقدار سهامی که گلیزرها در بورس به فروش گذاشته اند، معادل 8 درصد از مجموع سهام تحت تملک این خانواده است اگرچه آنها هنوز هم با در اختیار داشتن 69 درصد سهام باشگاه مالک آن محسوب می شوند طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه، این خانواده آمریکایی قصد ندارد مالکیتش بر شیاطین سرخ را واگذار کند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2274

به "سهام قرمزها برای فروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهام قرمزها برای فروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید