سینمای متعلق به تارانتینو بازگشایی می گردد، نمایش فیلم های کلاسیک

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، سینما نیو بورلی (New Beverly) متعلق به کوئنتین تارانتینو کارگردان مطرح سینما، بعد از بازسازی که تقریبا یک سال به طول انجامید، در ماه آینده میلادی بازگشایی می گردد.

سینمای متعلق به تارانتینو بازگشایی می گردد، نمایش فیلم های کلاسیک

سینمای تاریخی شخصی کوئنتین تارانتینو در بورلی بولوار بعد از انجام بازسازی و تعمیرات اساسی در روز 1 دسامبر بازگشایی خواهد شد؛ این خبر روز سه شنبه 20 نوامبر (29 آبان) توسط وبسایت و شبکه های اجتماعی مربوط به این سالن سینما اعلام شد.

سینما نیو بورلی جدول نمایش فیلم هایش برای ماه آینده میلادی را نیز منتشر کرد که برنامه نمایش روز 1 دسامبر شامل فیلم های بازگشت بتمن (1992)، بوچ کسیدی و ساندنس کید (1969) و مات و مبهوت (1993) است.

البته در ماه دسامبر که به تعطیلات کریسمس منتهی می گردد فیلم های کلاسیک مربوط به این ایام مانند کابوس قبل از کریسمس (1993)، چه زندگی شگفت انگیزی (1946) و تعطیلات کریسمس هجویه ملی (1989) نیز در این سینما به نمایش گذاشته می گردد.

همچنین در فهرست فیلم های ماه دسامبر، فیلم های تارانتینو مانند هشت نفرت انگیز و سگ های انباری نیز حضور دارند و البته باید به این فهرست جذاب فیلم های گنگستری مانند تسخیرناپذیران (1987)، رفقای خوب (1990) و پدرخوانده (1972) را نیز افزود.

این سالن سینما در سال 1929 ساخته شده و تارانتینو آن را در سال 2007 خریداری نموده است. تارانتینو پیش تر درباره این سالن سینما گفته بود که از سال 1982 به طور مکرر برای تماشای فیلم ها به این سینما رفت و آمد داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 155

به "سینمای متعلق به تارانتینو بازگشایی می گردد، نمایش فیلم های کلاسیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینمای متعلق به تارانتینو بازگشایی می گردد، نمایش فیلم های کلاسیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید