سینما های سراسر انگلیس دوباره بسته می شوند

به گزارش مجله نماشو، سینما های کشور انگلیس در تعطیلی های مجدد این کشور دوباره بسته خواهند شد.

سینما های سراسر انگلیس دوباره بسته می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه سیما خبرنگاران از خبرنگاران جوان، سینما ها و تمامی مشاغل غیرحیاتی در سراسر انگلیس برای دومین بار در امسال تعطیل خواهند شد. با اعلام دولت این کشور در روز یکشنبه، این کشور از روز پنج شنبه تا شروع ماه دسامبر در یک تعطیلی یک ماه فرو خواهد رفت. البته اعلام شده است که تولیدات سریال و فیلم تحت محدودیت ها و شیوه های بهداشتی می تواند ادامه داشته باشد.

این اخبار در حالی اعلام شده که انگلیس با شرایط هشدار موج دوم مبتلایان کرونا دست و پنجه نرم می نماید. گروه مشاور علمی شرایط اضطراری این کشور به بوریس جانسون نخست وزیر اعلام نموده است که کووید 19 سریع تر از شرایطی که پیش بینی نموده بودند در حال انتشار است و میتواند در زمستان امسال جان 85 هزار نفر را بگیرد.

میزان مبتلایان روزانه در این کشور به بیش از 24 هزار نفر رسیده و تعداد مرگ و میر بر اثر این ویروس هم در روز آدینه 274 نفر ثبت شده است. آمار رسمی کشته ها در این کشور به 46 هزار و 229 نفر رسیده است.

با شروع شیوع موج دوم ویروس در اروپا، کشور های فرانسه و آلمان در اوایل هفته تعطیلی را اعلام کردند. سینماها در ایتالیا نیز بسته شده اند و اسپانیا هم برای جلوگیری از شیوع ویروس ساعت منع و رفت و آمد معین نموده است.

بعد از بسته شدن سینما ها در ماه مارس، سینماهای انگلیس به آرامی فرایند بازگشایی را شروع و در های خود را به روی فیلم های مورد انتظار تاخیر خورده مثل انگاشته کریستوفر نولان باز کردند.

با این حال، ماه گذشته بود که سینمای زنجیره ای سینی ورلد، که سینمای رگال در ایالات متحده را نیز در اختیار دارد، تصمیم شوکه کننده ای گرفت و بعد از آنکه استودیو ها اکران آثار مهم خود مثل زمانی برای مردن نیست را به عقب انداختند، تمامی سینما های خود را به صورت موقت تعطیل کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1351

به "سینما های سراسر انگلیس دوباره بسته می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینما های سراسر انگلیس دوباره بسته می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید