صبامک با موضوع بخشش راهی آنتن صبا می گردد

به گزارش مجله نماشو، تهران (پانا) - برنامه مخاطب محور صبامک به اهمیت بخشش در زندگی می پردازد.

صبامک با موضوع بخشش راهی آنتن صبا می گردد

کمتر کسی را در این جهان می شناسیم که اشتباهی نداشته باشد و کارهایش روی حساب و کتاب باشد. بیشتر ما دارای خطا و اشتباه هستیم، اگر طرف مقابل ما دیدگاهی مانند این داشته باشد که کارهای اشتباه ما را با انجام دادن همان مارها جبران کند، زندگی سخت خواهد . اما اگر نگاه او این باشد که از اشتباهات دیگران به صورت کریمانه بگذرد و بخشش را سرلوحه زندگی خود قرار دهد، زندگی شیرین خواهد شد هم برای او و هم دیگران.

برنامه مخاطب محور صبامک روز سه شنبه 21 دی با موضوع بخشش راهی آنتن می گردد و جوابگوی پیغامک های مخاطبان با این موضوع می گردد.

در این برنامه پیغامک های ارسالی مخاطبان به سامانه 300001055 با موضوع بخشش خوانده می گردد و بالحنی شیرین و شعر گونه شیدا زینی پاسخ داده می گردد.

دراین برنامه پیغام های تلفنی مخاطبان با شماره 27861055 با موضوع بخشش پخش می گردد و محمد اوزی گوینده برنامه جوابگوی آنها می گردد.صبامک با روایت داستان های کوتاه با موضوع بخشش یادآور اهمیت نقش بخشش در زندگی می گردد.

صبامک که اجرای آن را استاد محمد اِوَزی و شیدا زِینی بر عهده دارند، از شنبه تا پنج شنبه ساعت11صبح به مدت 30 دقیقه به تهیه کنندگی محمد اوزی از رادیو صبا پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2124

به "صبامک با موضوع بخشش راهی آنتن صبا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صبامک با موضوع بخشش راهی آنتن صبا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید