صعود زودهنگام اشتاد سازه و شاملی به مرحله نهایی

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از مرحله دوم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش بانوان یادواره شهدای سلامت امروز در سالن شهید ابوالفتحی شیراز با برگزاری دو ملاقات در گروه N پیگیری شد.

صعود زودهنگام اشتاد سازه و شاملی به مرحله نهایی

در اولین ملاقات امروز تیم اشتاد سازه مشهد برابر تیم ذوب آهن اصفهان نهاده شد و توانست نیمه اول را با نتیجه 20 بر 7 پیروز گردد. در ادامه تیم اشتاد سازه با نتیجه 37 بر 20 توانست پیروز این مسابقه گردد و با کسب این امتیاز در صدر جدول این گروه نهاده شده و صعود خود را به مرحله نهایی قطعی کند.

در دومین ملاقات امروز، تیم شهید شاملی کازرون برابر تیم پرسپولیس کازرون نهاده شد. نیمه اول با نتیجه 19 بر 4 به سود تیم شاملی تمام شد و در نهایت تیم شاملی 25 بر 21 پیروز شد. تیم شاملی با این برد و 10 امتیاز در رده دوم گروه خود نهاده شد.

بازی سوم این گروه در حالی برگزار می گردد که دو تیم شهید شاملی و اشتاد سازه مشهد با اختلاف در صدر گروه N قرار دارند و صعودشان به مرحله بعد قطعی است و تنها برای تصاحب صدرنشینی به مصاف هم می فرایند.

در این گروه اشتاد سازه با 10 امتیاز، شهید شاملی با 10 امتیاز، ذوب آهن اصفهان با 2 امتیاز و پرسپولیس بهبهان بدون امتیاز در رده اول تا چهارم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3180

به "صعود زودهنگام اشتاد سازه و شاملی به مرحله نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود زودهنگام اشتاد سازه و شاملی به مرحله نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید